Jongensnamen zijn zooooooo moeilijk, maar wij krijgen toch echt een mannetje Wat vinden jullie van ons rijtje?
Sem, Daan en Tim vind ik alle drie leuk. Heb op Tim gestemd. Daan zou voor mij op 2 staan, Sem op 3. Maar wel kort op elkaar. Luc vind ik niet leuk. Dan zou ik eerder voor Luuk gaan, al vind ik die naam ook minder leuk dan de andere drie.
1. Sem 2. Daan 3. Tim 4. Luc Sem en Daan komen wel veel voor, Sem vind ik persoonlijk wel erg leuk! Het leuke van Sem en Tim vind ik verder dat je er heel liefkozend "Semmie" of "Timmie" van kunt maken Moeilijk heh! Succes met kiezen.
Ik vind Luc weer veel leuker dan de andere namen, dit omdat je Sem, Daan en Tim echt heel vaak ziet. luc toch wat minder.
Wij vinden het ook heel moeilijk. Ik hou ook best van buitenlandse namen, maar mijn vriend heeft een oer hollandse achternaam... dus dat gaat hem niet worden!
Daan vind ik het leukst. Tim en Luc ook leuk. Sem vind ik niet zo, zo'n ontzettende modenaam (de rest is nu ook heel populair, maar dit waren jaren geleden ook al gewoon bekende namen, dus tijdlozer. Sem is echt zo'n naam die opeens opkwam en je nu heel veel hoort, maar waarschijnlijk over een jaar of 10 opeens weer verdwijnt).
Uit dit rijtje zou ik gaan voor Daan. Tim en Luc vind ik niet echt leuk,Sem wel leuk maar ik denk dat je zoon dan met 6 jongetjes die ook Sem heten in de klas zit later
Sem en Tim vind ik echt watjesnamen. Luuk vind ik leuk, maar dan wel zo geschreven. Daarom heb ik op Daan gestemd.
Dank je wel voor jullie antwoorden Ik vind dat een naam bij de achternaam moet passen, dus bij een oer Hollandse achternaam, ga ik geen mega moderne naam bedenken Misschien vinden sommige mensen deze namen inderdaad saai .. maar dit zijn de enige " normale Hollandse namen" die wij tot nu toe leuk vinden