Wij zijn al heel lang aan het zoeken naar een leuke, stoere, korte jongensnaam en zitten nu zelf in een dilemma. De tijd begint zo langzamerhand te dringen..dus vandaar de vraag aan jullie: Mees óf Tren We komen er niet helemaal uit, maar willen graag weten wat jullie voorkeur heeft of wat jullie leuker vinden. EN misschien hebben jullie nog andere suggesties..die zijn natuurlijk altijd welkom
Ik vind Mees een leuke naam, heeft mijn voorkeur. Zelf een zoontje met de naam Cas. Vonden wij een mooie, stoere naam. Verder vind ik Nick, Sam, Lars ook leuk
Tren vind ik niks, dus ik ga dan voor Mees. Ik vind Moos wel leuker Andere ideetjes.. Mads, Fenn, Mas, Bren, Faas, Sven, Den, Lars, Jorn, Sepp, Sam, Vos, Stan, Daas / Daaz, Flynn / Flinn, Tuur, Kai / Kaj, Kjeld, Quin, Jor, Woud, Roek, Daaf, Jeff, Jord / Jort, Bas, Luux, Bor, Loek, Lex, Cas, Kars(t), Jip, Flynt, Finn / Fynn, Duuk, Dex, Dev, Jens, Bjorn / Björn / Bjørn, Kay ('kee'), Stef, Jent, Seb...
Mees, al is dat ook niet echt mijn smaak. Bij Tren moet ik ook aan trein denken, ik ken de naam ook helemaal niet.
Dit inderdaad. Brent vind ik wel leuk, misschien is dat wat? Mees vind ik trouwens absoluut geen stoere naam.