Mila & Liv: leuk! Heb gestemd op Liv Joni: betekende dat niet het vrouwelijke geslachtsorgaan in een andere taal? Auke: ken ik alleen als echte jongensnaam en vind hem daarnaast echt niets bij Senn.
Een collega heeft haar kind Yoni genoemd. Vond het altijd een leuke naam, maar toen kwam ik erachter dat dit ook wel de betekenis is van vrouwelijke genitaliën toen was voor mij de naam ineens niet zo leuk meer! Heel toevallig heeft die collega een ZOON auke. vreselijk lelijke naam vind ik dat sorry. ik zou voor LIV gaan
Auke ken ik als jongensnaam en joni inderdaad als de betekenis van vagina dus die vallen sowieso af. En dan vind ik Mila altijd al érg leuk
Ik vind Liv de leukste naam, maar bij Senn vind ik Mila het mooist klinken, vandaar dat ik voor Mila heb gestemd
Auke is een jongensnaam en vind ik ook echt niet leuk voor een meid. Aukje wel! Andere namen zijn niet helemaal mijn smaak.
Mila! Mooie naam. Liv vind ik niet mooi, Joni heeft een heel vreemde betekenis die je niet aan je dochter wil geven denk ik, en Auke is een jongensnaam.
Het is allemaal niet echt mijn smaak, maar Mila vind ik nog wel gaan, dus daar ga ik voor. Liv vind ik echt niet mooi, Auke is een jongensnaam en Joni zou ik niet kiezen vanwege de betekenis.
Ik vind Liv er mooi bij staan. Mila vind ik minder, maar dat komt omdat ik een hond ken die zo heet De andere twee vind ik niet leuk
Ik ken 2 meiden die Auke heten maar een jongen ken ik niet haha. Grappig dat iedereen dat zegt. Mila en Liv worden het meest gekozen en liggen dicht bij elkaar... dit zijn ook onze 2 favorieten. Nu nog kiezen uit die twee!
mila vind ik de enige leuke en ook super leuk trouwens. Het is dat het niet bij onze achternaam staat. Wij hebben Sen als jongensnaam op ons lijstje staan, dus zal onze meisjesnamen geven, misschien zit er iets tussen voor je Misschien: Mare Pom ninte fiene jitte niene juul hanne lot emme minke saar
Liv Mila ben ik zelf nooit zo weg van, maar vind het verder een prima naam. Joni vind ik qua betekenis niet kunnen en Auke vind ik een jongensnaam.