Hoi Wij willen graag weten wat jullie van de volgende naam vinden? Piero Het is afgeleid van de naam Elpidio. Dat is de naam van mijn overleden schoonvader. Elpidio wordt sowieso de 2e naam. Dus Piero zou de roepnaam worden.
Op zich wel leuk, Maar voor Nederlanders vaak moeilijk goed uit te spreken. Daar heb ik dus ook vaak last van gehad. Lastig.. Oja, ik heb even op je kleine meid gestemd in het baby stem topic, De naam Giulia staat ook op ons lijstje ( voor later, )
ik vind het ook geen geweldige naam eerlijk gezegd... Daarbij komt dat ik het ook wat vreemd zou vinden om 2x dezelfde naam te gebruiken als het ware (een afgeleide als roepnaam én het origineel als 2e naam). Wij vonden Jacco bijvoorbeeld een leuke naam, maar aangezien Jacob de 2e naam wordt, was dat geen optie. Snap je wat ik bedoel?
ik vind het ook niet zo leuk. ik lees dat je al andere suggesties had ook bij een reactie. zet die eens neer hier.
De andere namen die we hebben zijn: Jongen: Elpidio Juan -Massimo -Salvatore -Ciro -Francesco -Saul Meisje: Elpidia Juan -Sarah -Anya -Nicole -Cloé
Ik vind voor een jongen Ciro en Saul leuk! Van het meisjeslijstje vind ik Anya, Sarah en Nicole leuk (allen Cloe niet dus)
Ja Cloé twijfel ik ook over Hahah ben nog niet eens zwanger we hadden ook Ayla erg hoog staan en Yara maar die zijn ineens zoooo populair die hebben we er uit gehaald
Piero vind ik ook niet leuk, doet mij ook denken aan pierrot. Francesco vind ik héél erg leuk! Dat wilde ik eerst graag als tweede naam voor Dyon (hier spreekt een Totti-fan ), maar mijn vriend vond dat niet goed. De meisjesnamen vind ik allemaal wel leuk!