hoi allemaal, het is nog een heel eind weg (uitgerekende datum is 30 augustus 2009) maar ik ga toch maar een beginnetje maken met het zoeken naar DE naam voor het broertje of zusje van Roos. We houden van korte, nederlandse, lief klinkende en niet te hippe namen van 1 of 2 lettergrepen. Ik hoop dat jullie een beetje mee willen denken want wij hebben tot nu toe echt nog geen idee .
Lars Daan Sven Thijs Ha ha ik weet alleen maar jongensnamen die bij Roos passen. Aan mij heb je alleen iets als jullie nu een jongentje verwachten.
Jongens : Roos en Wout Roos en Daan Roos en Kobe Roos en Cas Roos en Gijs Roos en Mathijs Roos en Stef Roos en Rens Roos en Lowie Roos en Miel Roos en Niel Roos en Maarten Roos en Brent Roos en Brecht Roos en Ben Roos en Sem Roos en Timpe Roos en Robbe Roos en Senne Roos en Tom Roos en Pim Roos en Flor Roos en Arne Roos en Jonas Roos en Sietze Roos en Jan Roos en Cor Roos en Tuur Meisjes: Roos en Floor Roos en Lore Roos en Margot Roos en Lotte Roos en Laura Roos en Dorien Roos en Kim Roos en Lien Roos en Stien Roos en Lies Roos en Mien Roos en Anke Roos en Eline Roos en Mir Roos en Siel Roos en Jolien Roos en Lila Roos en Janne
Roos en... T(h)om Daan Stan Lars T(h)ijmen Tijn Stijn Hidde Joris Marijn Wout Erik Fleur Floor Nora Jasmijn Lotte Anne Merel Emma Sophie Maartje Maaike Lara Sara Saar
zo wauw! wat een hoop goede ideeën al! Zeker voor meisjesnamen zitten er een paar leuke bij Voor de jongensnaam blijf ik het echt zo vreselijk moeilijk vinden. Dat was met Roos ook al zo
Mirre! (vind ik de mooiste ) Imme, Ise, Mila, Puck, Lis, Madelief, Lieve, Sterre, Jente, Merle, ... Melle, Pelle, Jelle D), Tijn, Jesse, Lieven, Rune, Remi, Noah, Roan, Robin, Sem/Sam, Mika, Niels, Nils, ...