welke jongens naam vinden jullie mooier Milan of Lucas en welke meiden naam ? Britt of Lynn Dit zijn de namen die tot nu toe voor ons over blijven
Lucas. Milan vind ik zo'n modenaam, ik zou zelf niet leuk vinden als er nog 5 van in de klas zouden zitten. Bovendien vind ik het geen leuke naam, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Britt vind ik een leuke en stoere naam. Zowel Britt als Lynn zijn wederom modenamen die je nu veel hoort, maar Britt is wel veel leuker, vind ik. Succes!
Lucas, zeker weten, vind ik ontzettend mooi, maar mijn broer heeft nen Luca dus dat kan ik nimmer doen En meisjesnaam Lynn, persoonlijk vind ik Britt afschuwelijk, maar dat kan dan weer te maken hebben omdat mijn nichtje zo heet, en voor de rest zwijg ik daarover, Britt zo noemt den hond van mijn schoonouders
Lucas! Tussen Britt en Lynn kan ik moeilijk kiezen. Ik ken toevallig 2x 2 zusjes die zo heten, dus ze passen in ieder geval ook goed bij elkaar!
- Milan (al vind ik Lucas ook heel leuk), superleuke naam (zie onderschrift ). Hier in de buurt komt 'ie trouwens helemaal niet voor. - Britt, ook best een leuke naam, maar niet helemaal mijn smaak. Alleen Lynn vind ik echt helemaal niks (ik hou sowieso niet van de Y in een naam en ik heet zelf Linda, wat vaak afgekort wordt tot Lin, dus Lynn klinkt voor mij echt als een afkorting).