Wat vinden jullie van de naam Mike? Ik vind het wel een stoere naam maar vraag me af of t niet te stoer is....vooral als de kleine nog klein is. Optie zou zijn om hem dan Mikey te noemen maar ja probleem is dat niet iedereen dat zal doen buiten wij als ouders zijnde.
Is toch zeker een kwestie van smaak? Als jij dat mooi vindt, waarom niet? Te stoer vind ik het zeker niet. Persoonlijk hou ik niet van de naam maar dat is gewoon ieder zijn eigen mening.
als jullie het leuk vinden dan moeten jullie dat zeker doen. onze uk heet Scott, maar vind ik zelf ook erg stoer voor zo een klein hummeltje en ik noem hem nu zelf vaak Scottje of Scotty, dat word vanzelf wel Scott als hij weer groter is! volg je gevoel! liefs joyce
Vind Mik wel heel leuk Maar Mike is niet te stoer hoor, als je het een leuke naam vindt, gewoon doen!
hallo leuke naam hoor en mag wel stoer zijn vind ik ga ervoor zou ik zeggen als jullie dit willen groetjes Nancy
Hee, onze zoon heet ook Mike en vind het nog steeds een superleuke naam! Hij is inmiddels bijna 13 maanden en t past ook gewoon goed bij hem. Zou het doen als ik jou was!
Leuk dat je zoontje ook zo heet! Hebben jullie hem in t begin ook Mikey genoemd of altijd gewoon Mike? En hoe waren de reacties van anderen op zo'n stoere naam?
We noemen hem natuurlijk weleens Mikey. En familie ook wel. Maar t is meer een soort troetelnaampje dan zeg maar. Verder gewoon altijd Mike. Reacties op de naam waren allemaal erg positief. Leuke stoere naam. Ook nog leuk als het kindje in kwestie ouder wordt.
Ja ik vind het ook een mega leuke naam. Mijn vriendin der zoontje heet ook Mike en inderdaad wij noemen hem ook vaak Mikey. Het is absoluut geen te stoere naam. Persoonlijk vind ik het een lekkere frisse vlotte naam.
mike staat bij ons ook op nr 1 voor een jongensnaam vind het een mooie stoere naam. maarja, eerst maar eens zwanger worden.
Mike is toch een prima naam voor een kleintje ik vind het zelf echt niet te stoer. Dus gewoon lekker doen.
Mijn vriend heet Michael en word door familie en vrienden Mike genoemd. Zijn nichtjes noemen hem nog steeds Mikey ookal is ie 25. Hij vind het niet erg, en ikzelf vind het ook wel lief klinken!