Hoi, Voor een jongen heb ik al aardig wat tips, maar mocht onze tweede een meisje zijn wordt het erg moeilijk. Onze dochter heet Sophia en die naam wist ik vanaf het begin, mijn man was het er ook meteen mee eens. We zijn er ook niet meer vanaf geweken. Welke meisjesnaam past er bij Sophia? Het zou een naam moeten zijn die in alle culturen voor kan komen, zoals Sophia, omdat ze ook multicultureel is Ben benieuwd!
- Sara / Zara - Julia - Vienna - Naomi - Loïs - Néomi - Felice - Feline Vind het mooi met een lieve naam erbij! Succes
- Aimée - Alexia - Amber - Carmen - Elena - Elise - Emma - Fayenne - Isabel - Julia - Louise - Maeve - Norah
Bedankt voor de reacties! Er staan erg mooie/lieve namen tussen, vooral Aimee, Julia en Sara/Zara vind ik erg mooi. Ik zal weer eens gaan brainstormen met man.
Haar 2e naam is Isabella toch? Vind dat mooi maar gaat dan niet haha. Hier staat Sophia ook nog altijd vast als meisjesnaam. Ik vind Isarah, Zara, Julia er mooi bij passen.
Waar wij wonen (italie) is Sophia een erg populaire naam. Isabella ook trouwens. Verder ook: Giorgia, Giulia, Emma, Sara, Alessia, Elisa, Giada... Beetje zelfde genre?
Ik vind Sophia een prachtige naam, wordt de 2e naam van 1 van onze meiden. De andere 2e naam word Siënna. Wat ik mooi vind bij Sophia: Elyn Lilly Felice Emily Charlotte Eline
Wow, Nina vind ik ook heel gaaf! Wat vinden jullie hiervan: Sophia en Emilia Sophia en Amelie Sophia en Nina Sophia en Nora Sophia en Nuria
Toen ik het topic titel las dacht ik dit! Prachtige combo! Deze namen vind ik ook mooi bij Sophia; Evelyn Emily Lily Rose Olivia Norah Juliana Elena/Helena Succes