De naam Mae staat vast voor 1 van onze meisjes. Maar we komen echt niet uit de andere naam. We vinden veel namen wel leuk, maar niet geweldig. Over een half jaar verhuizen we (als alles goed gaat) naar het buitenland, dus we willen geen typisch hollandse naam. Hier een paar namen die we leuk vinden maar net niet leuk genoeg: Senna, Liv, Tamar, Sera, Skye, Livvy, Zola, Alice
wat vind je van : Joan (djzoon) Dimph Gwen Jools (djzools) Fran Nin Tess Neave (nief) Willow Loïs Eden Carys - Karys Julin Lauren Tatum Nia Ella Gia Stella Oona Juna Nova
sue en mae? of suze en mae.. Iva en mae? Lastig, ik zal nog even verder denken.. misschien bedenk ik nog wat PS hoop dat je nog lang de tijd hebt om er over te denken!
Jullie gaan toch voor Mae, gaaf! We lopen bijna gelijk trouwens ik ben 26 + 5 en ons lijstje komt ook wel overeen. Ik vind het toch wel lastig 2 namen... Hier wat ideetjes voor jou: Mae &... Izzy Bowi Nia Jolie Kijk anders op nameberry. com staan ook leuke namen tussen.
Ik heb veel last van mijn onderrug en bekkenpijn. Zit je ook op de tweelingmoeders pagina op Facebook? Is er leuk vooe tips ed.
Mae & Zoë Mae & Macy Mae & Jula Mae & Giulia Mae & Norah Mae & Juna Mae & Kate Mae & Jiska Ik hoop dat je er nog een hele tijd over na mag denken