Hallo Allemaal, Momenteel ben ik 11 week in verwachting, we weten nog niet wat het wordt, maar een jongensnaam is hier altijd drama geweest Onze andere zoons heten Spoiler Aaron & Tygo Welke jongens namen vinden jullie daar leuk bij passen? Namen die wij al op het lijstje hebben maar het voor ons gevoel net niet zijn of nog moeten groeien zijn : [ ] Collin [ ] Daan [ ] Hugo [ ] Joey [ ] Kevin [ ] Laurens [ ] Milan [ ] Marco [ ] Nick [ ] Niek [ ] Olivier [ ] Owen [ ] Oscar [ ] Ryan [ ] Roy [ ] Roan [ ] Ramon [ ] Ruben [ ] Robin [ ] Sem [ ] Sam
Wat een uiteenlopende smaak hebben jullie! Niets mis mee uiteraard, maar het valt gewoon op dat er totaal verschillende type namen op jullie lijstje staan. Joël Morris Joris Rowen Robbe Jorrit Floris Jochem Olaf Lennon Raymond Dylan Justin Pascal Jesse
Leuk, gefeliciteerd! Naast de namen van je zoons zou ik zelf iets zoeken: - met ook 2 lettergrepen - een naam die wel redelijk hollands klinkt, maar het niet persé is -net als de namen van je zoons - een naam die je niet super vaak hoort, maar ook weer niet geheel onbekend is - zou leuk zijn als het een naam is met ook een o erin, bij voorkeur een o in de eerste lettergreep Even uit de losse pols: Simon Otis Morris* Odin Kelvin Fedor Quinten Silvijn Wesley Faber Nolan Lowie* Danny Leon Fosse Joppe* Hugo en Timo ook leuk, maar zou ik zelf niet doen naast T. Robin wilde ik ook nog voorstellen, maar die hadden jullie zelf al bedacht Uit mijn rijtje heb ik met een sterretje* aangegeven welke ik het allerbeste vind passen naast de namen van je zoons. En uit deze 3 springt voor mij Lowie er bovenuit. Edit: zie nu dat jullie ook Hugo al zelf hadden bedacht haha Voor mij Lowie op #1, Robin op #2 en Morris op #3 @Vidah ik was mijn post al begonnen toen jij kennelijk de jouwe plaatste. Grappig dat we beiden Morris opperen En dan heb ik hem ook nog eens aangegeven als 1 van de 3 beste matches uit mijn lijst haha
Dion Ferran Ivan Kieran Youri Jordy Ravi Jonas Vincent Michiel Brian Devin Marvin Mitchel Rowin Mauro
Ik sluit me aan bij hummeltje en zou het naast alle dingen die zijn al noemt, ook leuk vinden als er ‘iets extra’s’ als in een minder voorkomende letter(combinatie) in de naam zit (zoals aa en y bij de namen van je zoons). Zo kom ik o.a. tot Boaz.
Mauro heeft ook alles. En Youri ook (dubbel zelfs ). Owen, Yoram/Yoran, Enzo, Raoul, Cody/Codi en Connor ook. En Olaf/Olav, maar die vind ik minder goed passen. Misschien Coen, maar is misschien te Nederlands.
Noah vind ik trouwens ook heel goed passen. Komt wel heel vaak voor, maar de namen van de andere twee zijn ook niet heel zeldzaam. Roan vind ik ook erg mooi/goed passen.
Roan Rowan Marnix Tristan Marijn Hidde David Lucas Björn Steijn Marcus Milan Casper Joren Axel Jochem Lennart Uit jullie lijstje Ruben Robin Laurens
Bedankt! De tips die je geeft hadden we zelf ook al over nagedacht. Robin vind ik inderdaad erg leuk, ml is er nog niet van overtuigd en ik twijfel ook een beetje omdat het ook als unisex naam voorkomt
Bedankt! Yourie ook leuk! Helaas heet de zoon van een vriend zo. Owen vind ik ook leuk! Staat ook op ons lijstje Maar ben bang dat het meer als own klinkt
Roan ook erg leuk! Maar ben bang dat het teveel gehussel is want van Roan kan je ook A.ron maken ( hoewel de schrijfwijze van onze zoon met 2 a's is) Maar die naam staat er idd ook op
Thomas blijft ook een favoriet maar we twijfelden heel erg bij Ty.go tussen die 2 namen. En dan hebben we 2x naam met de T . Maar onze T heeft wel een 2e naam dus dat scheelt wel