Ben benieuwd wat jullie van de naam Babet vinden. Lukt maar niet om een meidennaam te verzinnen waarbij we het gevoel hebben: "dit is 'm" Babet is de naam die die nog het beste gevoel geeft...
Ik vind Babet een leuke naam! Wij hebben ook nog geen meisjesnaam waar we 100 procent het YES gevoel bij hebben. Maar volgens mij gaat dat bij ons niet meer komen hihi.. Maar Babet vind ik dus echt een leuke naam!
Bedankt voor de reacties! Ben bang dat wij ook geen naam meer vinden waar we 100% YES tegen zeggen aangezien ik al 37 weken zwanger ben... Andere suggesties mogen altijd, maar geloof me, alle namen hebben we al de revu laten passeren!
Babet vind ik erg leuk! Ik zal nog even een poging wagen voor je, misschien dat ie er toch net tussen zit Nadine Florine Sabine Yvette Brigit / Brigitte Isabel Annebel / Annabel Anique Mirna Mira Thirza Madelon Liselotte Jolijn Dorien Lilian Manouk Vivianne Juliette Fabiënne Valérie
chocoladekoekje, wij hebben al een dochter F.enna, dus lijkt ook wel op Fiene! Kato/Cato vond ik ook erg leuk maar mijn vriend vindt dat te veel op Catootje lijken van Jan Jans en de kinderen. Veel van de namen uit je lijstje hebben we het over gehad, maar dus niet DE naam ertussen. Mijn vriend vindt Manon nog een leuke naam en ook Laura staat nog op zijn lijstje. Misschien wordt het gewoon en jongen en over de jongensnaam zijn we gelukkig wel uit!
Ik wil nog wel wat suggesties doen, je weet nooit Anastasia (roepnaam evt Anna) Alicia/ Alice Bibi/ Bibbian Bo/Bodil Celeste Cecile/ Cecilia Daphne Dionne/ Deanne/ Deanna Eloise Emily/ Emilia Felice/ Felicia Floor/ Floortje/ Florine Ginny Gracie Helena/ Heleen/ Helene/ Helen Holly Iris/Isis/ Irene Ilse Jenna/ Jennifer/ Jenny Jolijn/ Jolijne/ Jolien Kathelijne Kate/Katie Mara Maxime Noemi Nadia/Nadine Olivia Odylle/ Odilia/ Odette Priscilla Prue/ Prudence Quinn Rosalie/ Roos/ Rosie/ Rosa/ Rosanne etc Regina Stella Sophia/ Sophie/ Sofie/ etc Talitha/ Tabitha Thirza/ Tirza Violet/ Viola/ Violette Valerie/ Valeria Wendeline/ Wendy Willow Yara Yuna Zara/ Zaria Zoe/ Zoey
Babet vind ik wel ok, maar niet super. Bij Fenna ook niet echt. Ik ken een Fenna met een zusje Noor. En Fenna met een zus, Nanouk. En Fenna met een zus, Marissa. Misschien zijn dat nog opties. Verder vind ik er leuk bij: Fenna & Esmee Fenna & Maura Fenna & Ninouk Fenna & Gwen Fenna & Meie Fenna & Julieke Fenna & Caro (Caró) Fenna & Marlou Fenna & Anniek Fenna & Linouk / Linou Fenna & Jolie(n) Fenna & Josefien Fenna & Romy Fenna & Maud Fenna & Myrthe / Mirthe Fenna & Isa Fenna & Elise / Elize Fenna & Lieke Fenna & Nina Fenna & Hester Fenna & Lorine Fenna & Mauren Fenna & Evanne Fenna & Annora Fenna & Eline Fenna & Britt Fenna & Iva Fenna & Lotte Fenna & Sanne Fenna & Marit Fenna & Juline
Is BIBICHE misschien nog een idee Mooie Franse naam, origineel en heeft een mooie betekenis Persoonlijk houd ik niet zo van de naam Babet - sorry! - (ik ben meer van namen als Gioia en Dilara etc.), maar smaken verschillen, dus als jullie die naam de mooiste vinden, gewoon doen hoor! Succes!