Hoi dames Nog niet zwanger, maar wel met namen bezig. Kwam de naam Estée tegen, wat vinden jullie van die naam? En waar denk je aan bij die naam? Liefs Anna
hmm niet zo. ik hou wel van namen die je niet vaak hoort, mag ook best beetje apart zijn. Dit vind ik echter te veel op Esmee lijken en ik vind de tée klank niet mooi.
Ik vind de naam echt mooi! Ik zie net pas de vraag waar ik dan aan denk. nou bij mij komt als eerste Estee Lauder omhoog.
Ik vind het wel een aparte naam, volgens mij de franse variant op Esther? Estée Lauder komt ook in me op maar dat vind ik niet storend.
Omdat ik hier ook gelijk aan denk, vergelijk ik het met namen als Chanel en andere vernoemingen van merken. Het klinkt erg mooi maar vind het toch een beetje ordi denk ik
Bedankt voor jullie reacties! Het is inderdaad een franse naam en volgens mij afgeleid van Estelle. Mijn man zei ineens, het is net of je de 2 letters s en t zegt, ST dus. Dus ik heb zo'n vermoeden dat mijn man de naam niet meer zo leuk vind Dacht zelf ook aan Estée Lauder, maar vond dat zelf niet storend.
Ja ik had er ook niet aan gedacht, tot hij het zei Vind het zelf nog steeds een super naam, maar ben bang dat het m niet gaat worden..