We hebben al jaren een naam voor een eventuele dochter, nu het zo ver is beginnen we te twijfelen. Wat vinden jullie leuke meisjes namen bij Jayden?
Ik ken iemand met een Jayden en haar 2e kindje (meisje) heet Kayla. Jay en Kay.. ik vind het wel lollig Ik zou het persoonlijk bij Engels/Internationale namen houden. Dus geen Jayden en Annemarie, of Jayden en Charlotte.
Er kan zoveel bij Jayden... Een bekende (misschien wat klassieke) Engelse naam zoals Emily, Rose, Caitlin, June, Alice, Daisy, Amy. Een hippe moderne naam zoals Fay, Mila, Lynn, Evi/Evy, Luna. Een wat meer bijzondere naam zoals Vayenne, Faylinn, Jazzlynn, Viënna, Quinty. Of een hele bijzondere en onbekende naam zoals Neyomi, Chenaira, Ilaysa, Keyana, Sayenna... Welke kant moeten we op zoeken?
Ik zou gaan voor een (moderne) Engelse naam, misschien zelfs unisex omdat Jayden dat ook is. Verder: 4-8 letters (= niet veel langer of korter dan Jayden) en minstens 1 letter uit Jayden erin maar niet weer beginnend met een J. Dat is in elk geval waarnaar ik heb gezocht voor je. Zie hier: Adalyn Ainsley Alannah Alexia Aniya Ariana Ashlee, Ashlyn Aubree Baylee Braelyn Brynn Cadence Caitlyn / Katelin Carley Cassidy Cheyanne Dahlia Dakota Danika Delaney Devan Elle Emmalyn Giselle Haylee / Hailey / Hailee Kasandra Kaylee Kaylyn / Kaylin / Kailyn / Cailyn / Kaelyn Kendal Kiara Lainey Lauryn Lesly Leyla Lindsey Madilyn Marley / Marlee Meadow Mikayla Miley Natalee Paisley Payton Reilly / Rylee / Rylie Rowan Sage Salena Samara Sarina Savanna Scarlet Serra Shanae Shawnee Skylar, Skye Storm Tamia Tarah Tatum Tayla Tianna Yasmin / Yazmin Zara, Zaria Zoey
Mijn zoontje heet ook jayden en ik twijfel nu tussen Yael vayen en joann Andere namen die ik leuk vind ; Lois jennely Jolie Joëlle joella danae Fay tess faylin jazzlinn Namen die ik gaaf vind maar totaal niet bij ons passen; Lola dani nena Verder vind ik alle namen leuk die beginnen met jay ( jaylinn jaylee jayla jade jayda ) enz Maar dat lijkt allemaal teveel op jayden Hoop dat de naam erbij staat voor je
Jayden en Hailey, Kaylee of Kayla vind ik erg leuk van de genoemde opties. Nog meer ideeën: Chloë Jessie Kyana Catelyn Bailey Miley Shannon Abigail