Hoi meiden, We waren zo goed als uit de naam maar het was het toch niet helemaal, nu is een goede vriendin net bevallen van een zoon met die naam dus toch maar weer op zoek gegaan... We hebben nu de volgende naam bedacht... Schrijfwijze en uitspraak zijn we nog niet helemaal uit... Kirian Kiriën Wat vinden jullie ervan? Ook even een poll bijgevoegd...
Ik zou gaan voor Kyrian. Niet helemaal m'n ding maar ook geen verkeerde naam. Heeft wel wat Kiriën / Kyriën klinkt een beetje als een werkwoord (ik kirie, wij kiriën).
Leuke naam, komt niet zo vaak voor!! Kirian vind ik leuker dan Kirien. Ik hou niet van namen met tekens/puntjes/streepjes
Ik vind het heel leuk bedacht! Ik zou voor de Kyrian spelling gaan omdat het de naam wat minder bedacht lijkt. Volgens mij hou je van beetje celtische namen. Ik vind hem mooi en doet mij een beetje aan deze namen denken: Rhydian Carian Ciarán Kieron Kyran
Als je nog meer opties in dezelfde trant zoekt: Alexian Aurelian Bastian Caspian Cassian / Kassian Celian / Selian Christian / Cristian / Kristian Crispian Cyprian / Ciprian Darian, Derian Davian Donatian Dorian Drinian Eldrian Elian Emilian Ervian, Erwian Fabian Felician Finnian, Finian Flavian, Favian Florian Hadrian Ilian Javian, Jadian Jovian Julian Jurian Justian, Justinian Kerian Kilian / Kylian Killian / Kyllian Livian Lucian Matthian Maxmilian Mezian Midian Milian, Millian Ninian Octavian Olevian Orian Osian, Ossian Philian / Filian Phillian / Fillian Quintian Ravian Rhidian / Rhydian Rilian Rorian Sebastian Sevian Sillian / Cillian Silvian Stelian, Stellian Stian Stylian Tavian Thurian Tobian Torian Traian Tyrian / Tirian Valerian Vellian Willian Yrian
Niet verkeerd bedoeld, maar vind de naam niet echt mooi.. Iets te groot 'bedacht' gehalte wat mij betreft. Kyran ook niet echt mijn smaak, maar hij moet bij jullie passen! Wat dat betreft vind ik Kyran wel een betere optie..