Ben plotseling op de naam Tijmen gekomen. Wat vinden jullie hiervan? Zou je het inderdaad zo schrijven zoals ik of zou je in eerste instantie denken aan Thijmen, met een h ertussen dus? Nare associaties/rijmwoorden? gewoon een leuke naam? andere relevante opmerkingen? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Leuk hoor! Thijmen of Tijmen maakt niet zoveel uit. Ik zou denk ik Tijmen doen (ik hou van zo simpel mogelijk).
Leuke naam! Ik hoor hem wel vaak. Maar zou hem zelf ook zonder h schrijven. Een ex-collega heeft haar zoontje Thijmen genoemd en 't eerste wat ik dacht was 'Jammer van die h'. Wordt 't een jongen?
Thijmen vind ik een erg leuke naam....helaas wel populair....Ik zou het als Thijmen schrijven...vind de H ertussen het net afmaken..
Ik vind het een leuke naam, stond ook op ons lijstje. Maar dan zonder h, ik ben niet zo van een h in een naam. Nathalie zou ik ook liever schrijven als Natalie, bijvoorbeeld.
Haha, ik heb geen flauw idee of het een jongen wordt, dat willen we niet weten... Maar ja, die jongensnaam is gewoon lastiger dan de meisjesnaam. Gek, want bij de 1e wisten we juist snel een jongensnaam (en die vinden we nu niet leuk genoeg meer ). Nu hebben we nog 2 opties open voor de meisjesnaam, die we alletwee super vinden; alleen nog even kiezen dus. Maar we hebben nog wel 6 of 7 potentiele jongensnamen, die allemaal een 'maar' hebben. Tijmen vind ik dus heel leuk, maar zoals ook hier weer blijkt zal die arme jongen dan altijd zijn naam moeten spellen en daar houd ik niet van. Ik houd van namen waarvan meteen duidelijk is hoe je ze schrijft. Dus dat houdt me nu een beetje tegen... Nou ja, we hebben nog 4 maanden... zucht... Bedankt voor jullie reacties trouwens allemaal!