Hallo allemaal! Ik ben 17 weken zwanger van de tweede en nu ben ik al een beetje (druk) op zoek naar een naam voor een jongen en een meisje die passen bij James... Maar ik krijg niets echt iets gevonden waar mijn man en ik het over eens zijn, laat staan dat het ook nog een beetje leuk is bij James! Wie heeft er een leuke naam?
James!Wat een leuke stoere naam! James en Jade James en Sophie James en Zoe James en Emily James en Jill James e Thomas James en Julian James en Liam James en Riley James en Oliver Zit hier iets leuks tussen? Heb Engelse namen gekozen,staat het leukste bij James!
Ik zou idd ook iets Engels erbij pakken! Ik ken een gezinnetje in Engeland met een James, hij heeft 3 zusjes Zara, Faye en Anna. Weet niet of dat wat voor je is. Andere meisjesnamen er leukbij: Alicia Chloe/ Zoe Evie Ella Fiona Isis Lucie/Lucy Lara Lizzy Liv Mila/ Milla/ Milly Nina Olivia Quinn Stella Of een jongetje: Aiden Brody Benjamin Charles Dean Finn Gabriel Hugo Ian Luke Max Noah Philip Quinten Ralph Sam/ Samuel Tristan Toby Tom Vince(nt) zo ! Iets voor je bij? xx
scott tyler ryan nigel steve aaron brandon bradley collin dean damiën gio gilles julian ivar tibor skylar
Grappig ik heb precies dezelfde vraag en vooral een jongensnaam vind ik lastig. Ik vind zelf Vince leuk bij James, maar manlief niet. Ik vind Liz ook heel leuk, maar die wordt het bij ons net niet. Net even te vaak in onze omgeving gegeven. Maar blijf het leuke namen vinden bij James. Weet je inmiddels al of het een jongen of meisje is? Ben wel heel nieuwsgierig welke naam jullie kiezen! Groetjes!
James & Jack James & Laurens James & Benjamin James & Nicolas James & Brett James & Lauren James & Sophie James & Lisa James & Ruby James & Gwen
Joshua Liam Philip Sean Andrew William Matthew Joël Nathan Daniël Caitlin Emily Megan Laurie Ruby Amber Rachel Lizzy Gaby
Ik zit nog even te brainstormen... Jongensnamen: Depp, Bruce/Broes Meisjesnamen: Liz, Tess, Lyn, Jill Ik breek mn hoofd echt over jongensnamen: Dean, Miles, Vince, Lewis.. Als er nog dames zijn met inspiratie?
Ik dacht ook aan Jill en Lynn ons hondje heet james ghihi en onze dochter heet Lynn dat matcht ook wel goed haha
Hmm mijn zoontje heet Julian James (James als tweede naam dus), krijg er erg vaak complimenten over.. Als twee broertjes ook wel leuk denk ik! Meisje is lastiger, Olivia past er wel goed bij.. Zou idd voor een Engelse naam gaan!