De titel zegt het al: welke naam vinden jullie het leukst? En waarom? En wat voor knulletje zie je er dan bij? Bedankt!
Ik kies ook voor Jules. Ik zie bij die naam een echte sloeber voor mijn ogen. Ik ken een Jules en dat is ook een echte toffe sloeber, een kleine deugniet die ieders hart steelt
Ik vind Camiel de mooiste naam (graag met een C) en zie daarbij een leuk slim ventje voor me Jules (sjuul) vind ik ook wel leuk maar wordt tegenwoordig ook vaak voor een meisje gebruikt. Louis wordt 9 van de 10 x verkeerd uitgesproken en vind ik - wanneer goed uitgesproken - een beetje een 'dure' naam.. ook heel volwassen. Ik zou dan kiezen voor Loïc
Alledrie echt toffe namen! Maar ik stemde op Louis, die vind ik persoonlijk het leukst. Het is een naam die helaas niet veel meer gegeven wordt. Hij zal waarschijnlijk wel de enige in zijn klas zijn
Mee eens... ik vind de namen helemaal niks. Als ik dan toch moest kiezen, zou ik voor Jules gaan (Engelse uitspraak)
alvast bedankt voor de meningen.... Even ter verduidelijking: Louis = uitgesproken als Loewie Jules = uitgesproken als zjuul ( dus ook niet Sjuul ) Dus beide niet op zijn Engels, maar op zijn Vlaams ( ik ben een belg)
Chiggy en luvv: valt dit onder 'kak' namen? Hihi best wel grappig... Hier in Vlaanderen noemen we dat 'boerennamen' maar gelukkig vallen we niet allemaal op dezelfde namen, anders zou de wereld maar saai zijn
Ik heb voor Louis gekozen (Loewie uitgesproken, met klemtoon op wie?), maar ik vind ze alledrie mooi. Ik zie er een leuke krullebol bij, een artistiek ventje met een eigenwijs koppie en een uitgesproken mening.
@ Toekan: Ik ben ook Belg, maar woon al bijna tien jaar in Nederland. Je hebt gelijk, het zijn in België absoluut geen kaknamen, maar hier in Nederland wel. Misschien verklaart dat ook mijn beschrijving van wat voor kind ik erbij zie.
Inderdaad zo uitgesproken Best wel grappig dat je binnen 'dezelfde' taal dan toch zo een verschillen kan hebben in interpretatie ervan...
Lastig kiezen ik vind ze allemaal niet leuk.. Als ik echt moet kiezen, dan maar Camiel Maar met een K vind ik dat heel raar staan!