Hoi, Wij hebben de naam gevonden voor onze kleine meid alleen nu kan het met 2x een y geschreven worden maar ook met een i en als laatste letter een y... wat vinden jullie mooier in een naam? vriend en ik vinden beide de andere vorm mooier...hihihihi Liefs
Ik heb een mogelijke naam in mijn hoofd die het zou kunnen zijn en in dat geval zou ik voor i en y kiezen, maar weet natuurlijk niet zeker of het die naam is haha
ik zou zelf voor i en y kiezen. 2x Y vind ik een beetje over the top alsof je er iets speciaals van wilt maken om bijzonder te zijn.
Dochtertje van een vriendin heet: Ilani, dat vind ik mooier dan Ilany of Ylany. Ik vind een I mooier dan Y
Denk dat twee keer de Y snel gemaakt staat. Lilly is bijv heel leuk maar Lylly zou ik weer gek vinden.
Moeilijk te zeggen als we de naam niet weten verschilt per naam. Mauw's voorbeeld: ik vind Ilany leuker dan Ilani. Ylany vind ik veeeels te over the top. Ander bekend voorbeeld: Jaylin vind ik prachtig. Jaylynn vind ik ook over the top. Maar in een dubbele naam vind ik 2 x Y geen probleem, Myra-Lynn bijvoorbeeld. Dat vind ik dan weer mooier dan Mira-Lynn of Myra-Lin
Ik had de naam graag willen vermelden maar heb wat bekende hier op het forum en zou het jammer vinden als ze dan de naam al weten voor de kleine geboren is... Maar wel super bedankt voor jullie reacties.. Ik neig ook inderdaad naar een i en een y.... Abri welke naam heb jij in gedachte dan? je mag het ook pb'en... ben nu wel benieuwd...
Ik zou ook zeker voor I en Y kiezen! Ik heb zelf een naam op mijn lijstje staan.. Mocht er ooit nog eentje komen en voor zowel jongens als meisjesnaam kan hier geschreven worden met Y/I en ik kies voor 2x I bij de meisjesnaam en Y en I bij de jongensnaam dit verschilt dus echt per naam want vind de Y wel mooi maar niet in elke naam!