Hallo allemaal Hoe zouden jullie onderstaande namen schrijven? En wat vinden jullie ervan? Benthe-----Bente Leuke vrouwelijke naam Fem--------Femm stoere vrouwelijke naam Tess-------Tes leuke naam alleen wel veel voorkomend Zelf zou ik voor de voorste namen gaan. Ben benieuwd Gr.Suze
Ja ook de voorste. Alleen vind ik Benthe een jongensnaam. Maar dat is omdat ik een jongen ken die zo heet.
Ik zou alleen Fem anders schrijven, namelijk zo: FEMM. Ik vind Femm overigens ook de mooiste naam uit je rijtje. Lekker stoer!
Ik zou een van de voorste namen kiezen, dat vind ik de mooiste spelwijze. En dan zou ik gaan voor Tess of Fem, Benthe spreekt mij niet aan.
Ik zou de namen ook zo schrijven en kiezen voor Benthe, dat vind ik de leukste. Tess hoor je hier ook heel veel, wel een leuke naam. Fem vind ik onaf Femke zou ik eerder kiezen, maar ik vind ze beide niet leuk.
Ik vind Benthe de leukste naam ! Haha ! Ik zou het houden bij de 3 namen die jij zelf ook al als eerst geplaatst hebt. Als eerst heb je Benthe voor ons zit er tussen Benthe en Bente een verschil in uitspraak. Bij ons word doordat we die h erbij hebben, de t-klank zachter uitgesproken dan wij het zouden uitspreken zonder die h erbij, bij Bente zouden wij de te uitspreken zoals bij bijv tegel . En verder vind ik met een h erbij naast de mooiere rustigere uitspraak het ook mooier staan haha! Maarja bevooroordeeld he ! Tess en Fem vind ik beide een beetje, tja, hmm, tja, namen. Haha, voor mij meer als een soort afkorting van een langere naam. Maar wanneer je een van die twee namen gebruikt, zou ik bij Fem idd kiezen voor maar een m, omdat voor mijn gevoel die tweede m zo weinig functie heeft en vind het niet zo mooi staan. Of je moet willen dat de nadruk op die m komt te liggen, en dus die m heel erg uitgesproken word en je dus even blijft hangen op de m bij de uitspraak. Bij Tess zou ik dus wel voor twee keer de s kiezen, vind dat mooier staan. Tes is mi zo een naam die niet 'af' is. Tess ziet er mi meer uit of het een naam is die compleet is . Kwa uitspraak vind ik tussen Tes en Tess weinig verschil zitten eigenlijk (al kun je het verschil hetzelfde maken als je wil zoals ik bij Femm/Fem beschrijf). Nouja heel geklets, hoop dat je me een beetje snapt ! Maar snap je er niks van kan ik dat begrijpen ! Is zo lastig typen die dingen die gaan over het uitspreken ervan en de klanken ! Liefs, Hanneke!
Persoonlijk heb ik dus echt helemaal niks met de naam Benthe, ik vind Fem veel mooier!!! En Tess is ook leuk maar die hoor je idd vrij vaak.
Allemaal bedankt voor de reacties. Het wordt ons niet makkelijk gemaakt ha ha. We hebben nu de neiging om toch voor Benthe te gaan ipv Fem, maar ja de baby is er nog niet!!! Gr.suze