Wat is het moeilijk! We kunnen niet kiezen tussen deze meisjesnamen: Lotte Linde Fenna Lotte en Linde vind ik zelf het leukst. Lotte staat erg hoog in allerlei lijstjes. Toch hoor ik hem niet veel om me heen, wat vinden jullie? Linde vind ik erg leuk, alleen hebben we dichtbij in de familie een Elin. Kan dit samen? Fenna ook leuk, alleen hebben we een tweede naam die dan teveel lijkt. Wat vinden jullie het leukst?
Linde! Vind het leuk als een naam niet heel veel voorkomt, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Om mij heen hoor ik wel heel veel Lotte's en Fenna's (zowel nu klein als in de afgelopen 20 jaar) en dat vind ik altijd een beetje jammer. Vind Linde ook niets op Elin lijken dus zou niet weten waarom dat niet kan
Ik vind Lotte en Linde beide erg leuk. Lotte hoor ik hier wel erg veel, daarom zou ik voor Linde gaan. Ik vind Linde totaal niet op Elin lijken hoor, kan prima.
Ik vind Fenna het leukst! Linde wel oké, zou me overigens niet laten tegenhouden door Elin. Lotte vind ik niet zo leuk.
Linde. Anders Lotte. Beide namen spreken mij wel erg aan. Lotte hoor je alleen veel meer. Fenna is niet mijn smaak.
Zeker linde. Stond ook op mijn lijstje. Uiteindelijk niets geworden omdat onze achternaam met een Do begint en dat niet lekker werkte maar nog steeds fan!
Lotte! Je gaat toch afkorten, en Lot is een leuke afkorting. Linde wel een mooie naam, maar niet zo stoer als Lotte. Fenna vind ik een beetje hard/pinnig klinken. Succes!