Ik vind Fenne er leuk bij maar als Emma je voorkeur heeft maar te veel voorkomt kan je er misschien Emme van maken!
Daphne vind ik heel mooi en past er goed bij maar opzich zijn ze allemaal mooi en van hetzelfde kaliber.. leuk hoor, een 3e meid!
1. Meike, Lotte en Emma 2. Meike, Lotte en Fenne 3. Meike, Lotte en Daphne 4. Meike, Lotte en Anne Ik vind Emma eigenlijk de enige echt goed passende optie Feline of Florine vind ik trouwens ook mooi.
Bedankt voor jullie mening dames! Er zitten ook zeker leuke nieuwe ideeen tussen, dat maakt het niet gemakkelijker maar wel leuk! We neigen nu nog erg naar Emma of Fenne
Wat ook nog kan is Femma? Of Ella? Of Sterre? Maar ik vind Fenne verder het leukst. Ik ken een vrouw die Fenne heet, en zij is erg leuk. Dus goede associaties.
Bedankt voor jullie mening! Yfke vind ik ook erg leuk! Britt past er ook mooi bij maar klinkt wat te 'hard' bij de andere twee namen vind ik... Eerder genoemde namen als Nienke of Nieke vinden we ook heel leuk!
daphne!!! komt niet veel voor bij deze leeftijd. mijn dochter van vier heet ook daphne en ik ben nog geen ander kindje tegen gekomen die zo heet. het is een zachte lieve maar sterke naam. haar zusje heet lieve. misschien een optie?? groetjes