Ferre

Discussie in 'Babynamen' gestart door 1980nina, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1980nina

    1980nina Nieuw lid

    1 sep 2008
    1
    0
    0
    ik ben nu 20 weken zwanger en het wordt een jongetje. Ik vind alleen jongensnamen zo moeilijk! Nu kwam mijn man laatst een stel tegen en die noemde hun zoontje Ferre. Mijn man is nu helemaal weg van deze naam en ik vind 'm eigenlijk ook wel heel leuk. Wat vinden jullie van deze naam? Ik had 'm nooit eerder gehoord, is het niet te apart?
     
  2. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    als jullie de naam leuk vinden, moet je het gewoon doen hoor! er zullen altijd wel mensen zijn die iets te mauwen hebben ;)
     
  3. supermummy

    supermummy Niet meer actief

    Ik vind het een hele mooie naam!
     
  4. Iloiza

    Iloiza Fanatiek lid

    26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Het is niet helemaal mijn smaak, maar dat doet er niet toe. Als jullie het een leuke naam vinden, moet je voor die naam gaan!
    Ik hoorde trouwens ook laatst de naam Ferron, dat vind ik wel mooi. Misschien jullie ook...
     
  5. SanneMart

    SanneMart Fanatiek lid

    26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    In vind Ferre ook een mooie naam. Helaas hebben mijn man en ik een hele andere smaak maar anders zou ik ook zoiets kiezen. Succes!
     
  6. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Apart, maar wel erg mooi!
     
  7. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Ik hou niet zo van die aparte namen: heb altijd een beetje het idee dat mensen een beetje teveel origineel willen zijn dan, (no offense, zal waarschijnlijk komen omdat al die bekende nederlanders zulke achterlijke namen bedenken).

    Maar kies iets wat je beide mooi vindt en wat een beetje lekker bekt, :)
    Mijn man en ik vonden Joshua allebei erg mooi voor een jongen, maar toen bedacht ik me op een gegeven moment dat ik dat dan vanaf de rand van de speeltuin zou moeten roepen enzo... Nou, krijg dat maar eens een beetje lekker je mond uit, :) Djosjoea, fonetisch dan... Pfff...
    We kwamen er daarna niet echt uit qua jongensnamen, maar goed, het wordt een meid, dus dat dilemma laten we eerst rusten, :)

    Maar goed, die twee dingen lijken me dus belangrijk bij een naam: jullie moeten het leuk vinden (en je kindje moet er een heel leven fatsoenlijk mee uit de voeten kunnen) en het moet een beetje lekker bekken.
     
  8. Jutte

    Jutte Fanatiek lid

    27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oh, die is zeker leuk!

    Ik vind de naam Fedde ook leuk, maar laatst is er bij ons in de vriendenkring een Hidde geboren en da's wel erg gelijk, dan is Ferre een leuke andere versie zeg maar!

    Doen!
     
  9. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    ik vind de naam niet zo mooi,maar als jullie hem leuk vinden, dan moet je hem gewoon doen!
     
  10. Stillewens

    Stillewens Actief lid

    28 mei 2008
    375
    0
    0
    Ik vind de naam mooi!
    Wat dacht je van Ferry? Vind ik ook leuk!
     
  11. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.496
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    het is ook niet mijn smaak, ferron wat iemand noemt, vind ik wel mooi :) .
    het doet me overigens ook een beetje denken aan freire... een wielerrenner ;) , maar ok, dat doet er ook niet toe.
     
  12. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind Ferre een mooie naam!
     
  13. 4days

    4days Niet meer actief

    Ik vind ferre veel leuker!
    Van de ene kant is het een aparte naam en hoor je hem niet vaak, van de andere kant klinkt hij helemaal niet raar en lijkt het meer een combinatie van bestaande namen ofzo. Dus origineel en toch niet vreemd!
     
  14. Hanne9

    Hanne9 Actief lid

    20 dec 2007
    140
    0
    0
    België
    Hier in België is Ferre een regelmatig gegeven naam! Niets raar aan hoor! Leuke naam trouwens! Warre, beetje zelfde stijl naam, is hier ook populair tegenwoordig. Misschien ook een ideetje...
     
  15. Willow

    Willow Actief lid

    31 jul 2007
    339
    0
    0
    Leuke naam!
     
  16. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik vind het ook wel wat hebben.. Nog niet eerder gehoord. Wel fedde
     
  17. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
  18. sjudith

    sjudith VIP lid

    19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Het doet mij aan ijzer denken :rolleyes:
     
  19. Amaryllis

    Amaryllis Fanatiek lid

    24 aug 2008
    3.708
    3
    38
    Leuke naam hoor! Gewoon doen...
     
  20. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heel erg leuk!
     

Deel Deze Pagina