Hoi allemaal, Ik kom er niet uit. De jongensnaam was geen probleem. Dat wordt Frank (als het een jongen is natuurlijk) aangezien de vader van mijn man is gestorven en hij heette Frans. Nu vind ik Frank leuker en wordt hij toch vernoemd. Nu het probleem. Wat moeten we keizen voor een meisje? Ik vind Leonie heel leuk maar dat vindt mijn man niets. Ook Emma en Mara vind ik leuk maar Emma staat in de top 5. Heeft iemand nog een leuke Hollandse meidennaam van max 6 letters? Bedankt voor het meedenken... Groetjes Vera
- Lotte - Lieke - Tessa - Amber - Eva - Ilse - Isa - Maaike - Nienke - Mila - Marit (niet hollands, maar toch) - Anne / Anna - Hilde - Lara - Elke - Esther Mara vind ik ook leuk! En voldoet aan je eigen criteria
Een vriendin van mij heeft haar dochtertje Evy genoemd, is dat misschien iets voor jullie? Vind het zelf een hele lieve naam!
Yara Lara Sara Maira (niet echt Nederlands maar wel mooi ) Laura Veerle Famke Puck Anna Anne Sofie/Sophie Gemma Femma Selle Milou
Hoi allemaal bedankt voor het meedenken. Ik vind Maaike inderdaad ook wel heel leuk..... en ik denk dat ik Mara toch nog eens bij mijn man ga opperen.. Natuurlijk houd ik me nog steeds aanbevolen voor leuke namen! Groetjes Vera