Ons zoontje heet Sem welke meiden en welke jongensnaam vinden jullie hier leuk bij passen ? Ik ben ff inspiratieloos Kyenzo was de 2e keuze die ik had voor een jongetje in de tijd dat ik zwanger was van ons zoontje Sem en deze naam vind ik nog steeds leuk Jamie vind ik ook een hele leuke naam maar dit is de naam die mijn zusje graag wil voor een jongetje Dus weet ff geen jongensnaam Als meidennaam hadden/hebben we Senna wat vinden jullie hiervan ? Ik vind Senna een super naam maar wat vinden jullie van de combinatie Sem en Senna Yara vind ik ook mooi maar mijn man niet dan denkt hy meteen aan Klara Jesney vind ik ook erg leuk wat vinden jullie hier van ? En ook Julia vind ik heel mooi Sem en Julia Sem en Senna Sem en Jesney Sem en Sharona Sem en Shanayah Sem en Silvana Ohh wat moeilijk om een jongens en meiden naam te vinden Ik houd niet van namen zoals Lot.Tess en Fleur en mijn man ook niet Als jullie tips hebben alles is welkom
De namen die jij opnoemt, vind ik echt totaal anders dan Sem. Het hoeft ook niet precies op elkaar af gestemd te zijn, maar deze namen zitten echt in een heel andere hoek. Ik vind Sem een leuke, simpele en stoere naam. Ik zou hier persoonlijk dus niet een al te ingewikkelde en engelse naam bij kiezen. Sem en Senna vind ik niet zo... Julia vind ik wel heel leuk! Of iets van Yenna? Of Jesse voor een jongen? Moeilijk, ik neig toch steeds naar Tess, Lot e.d. omdat ik deze namen wel in de trand van Sem vind liggen... Succes!
Pfff... moeilijk hoor. Sem en Kyenzo vind ik twee totaal verschillende namen, en daardoor niet echt bij elkaar passen (niet dat dat "moet" bij broertjes, maar ik zou er zelf niet voor kiezen). Senna vind ik een mooie naam, maar de combinatie met Sem vind ik niet zo... Van de andere meidennamen die je noemt vind ik eigenlijk alleen Julia leuk. Ik zal nog even meedenken: Sem en... Dyon Carlo Roan Luuk Elwin Rody Jens Aron Julian Mika Sem en... Daniek (of Danique) Ayla Nina Rian(ne) Dewi Nova Evi
Sem en: (jongens) Abel Oliver Oscar Marijn (meisjes) Laura Iris Freda Tine Eva Ik vind Sem en Senna niet mooi, en sowieso vind ik Senna een jongensnaam Succes!
Sem en Senna zou ik niet doen. En als je het wel doet geef je dochter dan nog een tweede naam mee zodat je afwijkende voorletters krijgt (altijd handig met de post). Maar misschien heeft Sem al meerdere voorletters? Sem en Julia vind ik prachtig. Zou ik zo doen. Vind Julia een geweldige naam maar dochter van zwager heet al zo. Sem en Merijn Sem en Jos Sem en Ivan Sem en Mark Sem en Bas Sem en Tom Sem en Max Sem en Mees (is bijna elkaars spiegelbeeld, misschien toch niet zo'n goed idee) Groetjes
Hallo Dames Bedankt voor jullie antwoord Meer tips en namen zijn altijd welkom Senna vind ik nog altijd een super meiden naam Julia vind ik ook erg mooi maar mijn man niet Djesney vind ik ook erg leuk wat vinden jullie hiervan ? Hier in de buurt zijn namelijk meer namen zoals Chayenne/chayenna,Serena,Desteny,Britney,Kyano,Jayden Britney vinden we ook een leuke naam net zoals Jayda maar zo heten kindjes van vrienden dus het schiet niet zo erg op hihi Pff nooit gedacht dat het zo lastig zou zijn haha
Sem vind ik erg leuk, Senna ook maar de combi niet zo. De andere namen die je aangeeft: Djesney Chayenne/chayenna, Serena, Desteny, Britney, Kyano, Jayden vind ik totaal geen mooie namen en ook compleet uit een andere hoek dan Sem, Senna en Julia. De namen die wij erg mooi vonden/vinden zijn natuurlijk Louise, Emma, Julia, Lisa, Elise, Eliza, Tessa. Voor een jongen vinden wij het ook erg moeilijk maar de namen die we mooi vinden zijn Noah, Lucas, Thomas.
Dat probleem hebben wij dus ook Sem een supernaam en de naam Senna vinden wij ook ontzettend mooi,maar idd de combi niet Van de namen die je opnoemt vind ik Louise en Julia erg mooi en ook Noah vind ik leuk
Nou dan is het opgelost, Louise als het een meisje is en Noah als het een jongen is (al kan Noa ook voor een meisje natuurlijk). Sem en Louise Sem en Noa(h) Prachtig toch
Hoi Nancy, ben het eens met Manuela, vind de namen ook niet mooi en niet zo goed bij Sem passen. Sorry . Heb ook niet zo 123 een alternatief. Mila, Kim, Branca, Linda, Esmee, Claire, Anne, Jasmijn, Amber. Maar misschien liggen die te dicht bij de categorie Lot, Fleur, Tes? Moeilijk hoor. M'n man vindt Sem en Djesney trouwens prima bij elkaar passen, dus zo zie je maar weer . We zitten samen aan tafel te computeren (hij niet op de zp), vandaar. Dan vraag ik hem weleens wat hij van iets vindt.
he wat leuk deze 2 namen heb ik hier ook genoemd maar mijn man heeft niet zo iets van ja dat is het pff