het onderwerp zegt t al welke vinden jullie het leukste klinken voor een jongen _Milan _Joey ik zelf neig meer naar Milan en mijn vriend vind Joey heel erg leuk liefs kim
nou mn vriend vind milan ook heel leuk hoor dus die zal het waarschijnlijk ook wel worden vind joey ook wel weer stoer klinken, maar blijf naar milan neigen mn vriend wil het liefst een naam die niet in de top 10 staat en niet zo vaak voor komt en dat staat milan wel drol maar ik zeg ook wij moeten het toch leuk vinden , en dat vind hij ook wel weer maar was gewoon benieuwd ik ken hier in de omgeving trouwens helemaal niemand die milan heet liefs kim
Hier in de omgeving dus ook helemaal geen Milan te bekennen (alleen de onze dan ). Daarom vonden wij 't geen probleem dat de naam zo populair is. Achja, eigenlijk wel logisch ook, het is gewoon een supermooie naam!
Milan! Omdat Milan ook bij een volwassen vent van 50 past en Joey niet. Dat wordt dan Joe of Jo later. Maar dat is alleen maar mijn mening!
Milan! Omdat Milan ook bij een volwassen vent van 50 past en Joey niet. Dat wordt dan Joe of Jo later. Maar dat is alleen maar mijn mening!
Milan! Super naam. Staat ook op ons lijstje. Maar kunnen nog niet kiezen. Ik vind Joey ook erg leuk. Al zou ik zelf dan eerder voor Joel kiezen. Maar mijn vriend vind beide niets helaas.