Ik word gek van mezelf en jullie misschien ook wel van me met al die namenlijstjes Maar ik kom er gewoon niet uit. Telkens denk ik dat ik de juiste meisjesnaam gevonden heb, maar ik blijf twijfelen. En heb ik nog steeds niet dat gevoel van Yes dat is hem! Ik had dat wel bij een jongensnaam, maar niet bij een meisjesnaam en sinds we weten dat we een meisje krijgen, twijfel ik alleen maar meer aan de namen. En ik maak me toch wel druk, want de tijd verstrijkt, ben nu 28 weken en ik ben er nog niet uit. Hellup!!! De namen die ik op m'n lijstje had staan: Jenna (uitspraak: Djenna) Ivry / Ivery (uitspraak: Aaivrie) Dena (uitspraak: Deenaa) Elyssa (uitspraak: Eliesaa) Iva (uitspraak: Ievaa) We houden dus van namen niet langer dan 6 letters, eindigend op een a of y. Dus als jullie nog suggesties hebben, laat 't me weten. Thanx!
ik vind dena een hele leuke naam (staat ook op ons lijstje). misschien verder nog: amy elina noa demy tessy emily fay suzy hanna anika celina sara eliana leana leona senna yona