Welke meisjesnaam vinden jullie leuker: Lynn of Sara? Bij mij wisselt het nog per dag en aangezien ik nu ruim 38 weken ben moet ik wel een beslissing gaan nemen..
Ik vind Sara denk ik leuker, met name als ik het hardop uitspreek.... maar moeilijk om te kiezen hoor... Want Lynn vind ik ook altijd geweldig... ik zou dus voor een combi gaan Sara Lynn
Ik heb gekozen voor Sara ik vind Sara-Lynn dus echt helemaal niks. Het lijkt wel of er steeds meer namen komen met Lynn erachter
Oei, moeilijke zeg! Ik vind ze allebei wel erg leuk. Maar toch gekozen voor Lynn want ik vind Saar (en dat wordt het toch snel) iets minder leuk en Lynn valt gewoon niet af te korten. Ik vind Linn trouwens ook wel mooi en iets minder gewoon.
Sara(h) vind ik heel leuk, maar Sarah-Lynn vind ik ook super! Ik krijg een jongen, maar op onze meisjes-lijst stond ook Sarah. Bij een derde ga ik echt Sara-Lynn er bij zetten! Haha
Sara hoor je heel erg veel. Ik zou ook Sara Lynn doen en dan kijk je bij de geboorte wat de roepnaam wordt, wat je het beste vindt passen.