Hellup!! Dachten uit de naam te zijn, maar nu weer twijfels. Welke naam vinden jullie het mooist? We hebben een gewone nederlandse achternaam..
Amber of Milou. Amber vind ik wat klassieker maar blijft mooi, Milou wat moderner. Noa vind ik niet leuk.
Noa! Is zo'n mooie naam. wel erg veel voorkomend de laatste tijd, maar goed kan ook compliment zijn nietwaar! En anders Amber. Vind Milou voor een wat oudere meid niet zo geslaagd namelijk. Succes met kiezen!
toch onze 1e keus die aan kop gaat dat moet m dan toch maar worden. Vind het lastig met meisjesnamen. Vind teveel leuk bedankt zover iig!
Noa vind ik een beetje uitgekauwd en toch meer een jongensnaam (Noah). Milou, dan denk ik aan zo'n klein, langharig hondje met een strikje.. Dus ik ga voor Amber!
Het blijft toch maar Noa. Was onze 1e keus. Misschien 1 van de andere namen ooit voor een 2e mocht er nog een meid komen Thanks allemaal!
Milou vind ik wel leuk klinken maar niet voor een volwassen vrouw. Noa is wel mooi maar hoor je wel errug vaak vind ik.. Amber vind ik echt een supermooie naam!! Echt klasse..