Dag dames. Heeeel misschien gaan we na zomer 2010 kijken of we nog een baby kunnen krijgen Dus ik ben alvast aan het dromen, hoe hij/zij zal gaan heten. Uiteraard heb ik nogal wat eisen *2 lettergrepen *Absoluut geen top 50 naam *Mag wel tikje apart zijn, maar niet van wat zeg je? *Unisex mag, hoeft niet *Moet bij P.iels passen, dus liever geen ie klank. *En geen NL namen, mooi, voor een ander (wat een eisen he?) We komen niet verder dan: Jongen: Nathan (NL uitgesproken) Alvast bedankt!
Maya is in Engeland/Amerika een bijzondere maar niet rare naam. Ja het kan dat het in Nederland te veel met Maya de Bij wordt geassocieerd... jammer want het is best een mooie naam als je probeert even niet aan die tekenfilm te denken!
uhm: meisjesnaam: Ruby Emmy Evy Roxy Sanna Lilly Sendy Bridget Kerry Casey jongensnaam: Renzo Cody Zack Kick Thije jaydey Brandon
Ruby vind ik wel leuk. (hoe zouden jullie dat uitspreken?) Dion ook, alleen een vriendinnetje van ons is net bevallen. Loraine ook wel, alleen de ex van mijn oom heet noreen, slechte associaties (???) bij. Hihi. Kick ook stoer, kindje van vriendin heet kik, hihi. Ik merk wel dat ik erg gechameerd ben van namen eindigen op A voor meiden. Thirza bijvoorbeeld.
Nee niet echt, maar het is wel mijn smaak van namen. (chips, had ruby niet eens met p.iels gedaan, vind het toch minder klinken )
Meisje Sasha en Nova Sasha en Ilva Sasha en Iva Sasha en Marly Sasha en Yulia Sasha en Dana Sasha en Elin Sasha en Renee Sasha en Tara Jongen Sasha en Brett Sasha en Ivar Sasha en Yoran/Joran Sasha en Mika Sasha en Tycho Sasha en Roan Sasha en Colin Sasha en Morris Sasha en Youri