wat vinden jullie het leukste bij Liz R (achternaam) Liz en Fleur Liz en Britt Liz en Noor Liz en Jade Liz en Isa Liz en Ise Liz en Tess
Liz en Tess Liz en Britt vind ik mooi samen klinken, omdat Liz ook een Engelse naam is. Liz en Noor vind ik ook wel mooi. Liz en Ise/Isa vind ik dan weer niet zo goed bij elkaar passen, omdat je dan bij allebei de iz/is-klank hebt.
Ik vind Liz en Noor.. De andere namen spreken mij persoonlijk niet aan, maar dat is een mening e Groetjes, en nog veéél succes ermee!
Liz en Isa vind ik niet zo mooi bij elkaar.. omdat ze beiden van Liza afgeleid zijn.. Liz, is zonder de a en Isa is zonder de L!!! Uit jou rijtje zou ik voor Tess gaan.. eigenlijk vind ik Tessa nog leuker(maar dan weer niet zo leuk bij Liz)!!! Isa trouwens wel een hele leuk naam hoor, maar niet bij Liz... maar ja dat is mijn mening hé!!
Ik zou juist NIET voor Tess gaan dit omdat je Liz met een z-klank uitspreekt en Tess dan (voor mij althans) heel verwarrend met een harde S-klank uitspreekt... Ik zou gaan voor Noor of Fleur.
Ja, dat vind ik ook, de nadruk ligt dan wel erg op de 's'. Isa vind ik trouwens ook wel leuk Liz passen.
Ik weet dat deze naam niet in je lijstje staat, maar wat vind je van Liz & Evy ??? Liz & Evy staan bovenaan ons meisjes lijstje voor als het ooit zover is hihi