Ook wij hebben hetzelfde probleem....wij liggen niet op één lijn wat namen betreft. Welke naam vinden jullie het leukst/mooist. Gr Silvana
ninthe! wij hebben een tijdje getwijfeld tussen ninthe en emily. onze kleine krijgt de naam emily. misschien ninthe voor een eventueel 2e kindje
Ninthe was bij dit 2e kindje mijn nummer 1 naam... maar niet van m'n man . Integendeel.. Nu zijn we érg blij met Katelynn. Maar oke.. je hebt een mooi lijstje, want ik heb gestemd op Megan. Dat zie ik nu wel voor me als er ooit een 3e dochter komt hier . Maar Livia, heb ik ook hoog op m'n lijstje gehad indertijd -die vind ik ook érg mooi... Jaydee vind ik niet zo mooi.. Ashley niet zo m'n smaak, Nina wel mooi, maar érg populair en Lara ook wel mooi op zich - maar in dit lijstje heb je nog véél mooiere namen
Livia, super naam! Mijn nichtje van 1 heet ook zo en het is echt een heel mooi, lief en ondeugend meisje
Van jouw lijstje vind ik Nina het leukst. Lara vind ik ook wel oké, Jaydee, Ashley en Megan zijn niet mijn smaak, Livia vind ik wel leuk, maar is het toch niet helemaal en Ninthe vind ik niet zo lekker uitspreken (J.inthe daarentegen wel, en die naam vind ik dan wel weer veel leuker dan Nina).
Het begint echt vermoeiend te worden. Mijn man zei eerst nog toen ik met Livia aan kwam dat ie dat ook wel leuk vond, dus hadden we het er gisteravond nog even over vindt ie het nu weer niet mooi en komt ie met de naam Ashley aan......die naam vindt ik helemaal niet lekker klinken. Ik vraag me echt af hoe hij aan die namen komt. zo hoorde hij van de week op tv de naam Oxanna vindt ie helemaal geweldig opeens.....ik vindt het vreselijk! Roxanna.....maar dan zonder R Oxanna: afkorting OX van oksel Oxxio.....energie maatschappij .........dit komt allemaal gelijk in mijn hoofd op bij deze naam en ik heb dat met heel veel andere naam van hem ook. Nu blijkt dus dat ie nog steeds de naam Sensi mooi vindt, die vond ik in eerste instantie ook leuk maar later ben ik er van af gaan zien en die naam is van de lijst maar toch heeft ie het er nog steeds over. Toen ik hoorde dat Sensi iets met drugs was hield ik het bij deze naam voor gezien......ook dachten mensen aan Senseo bij de naam Sensi. 4 jaar geleden toen ik met de pil stopte had hij het steeds over de naam Lara......vonden we allebei leuk/mooi. Maar als ik die naam nu noem dan geeft ie een lauwe reactie..... MAN! ik wordt er gek van.
Heb op Nina gestemt, maar ik vind Ninthe ook wel erg leuk en die hoor je niet zo heel vaak! Nina wel wat meer!
Ik vind Ashley echt niet zo leuk. Denk daarbij meteen aan gemene tienermeisjes (geen idee waarom, hoor) Ik vind van je genoemde namen Lara de leukste, maar daar reageert hij dus niet zo enthousiast op. Hebben jullie al geprobeerd allebei een lijstje te maken van namen die je leuk vindt en die na een week of 2 naast elkaar te leggen? Er moet er dan haast wel 1 bij zitten die je allebei leuk vindt...???
Ik vind Nina, Jaydee, Megan en Livia erg leuk! Ninthe en Lara ook oké en Ashley is niet mijn smaak... Heb op Livia gestemd!
Twijfel tussen Ninthe en Megan maar toch voor Megan gegaan. Jaydee vind ik ook nog leuk maar de rest niet sorry