Hoi, wij zijn al vanaf we begonnen voor een kindje aan het denken voor een meisjesnaam (jongensnaam hebben we al) en eigenlijk hebben we al besloten over een meisjesnaam (al even) maar nu begin ik toch terug meer te twijfelen.... Vandaar een lijstje met namen die ik wel leuk vind! Wat vinden jullie ervan?
Dat was in het begin de favoriet van mijn vriend, ik moest er dan weer wat aan wennen... Moeilijk toch, een naam kiezen, hé!
Ik vind Alexia, Alexis en Ziva alle drie even mooi! Heb gestemd op Ziva, maar dat is omdat ik maar op 1 naam kon stemmen.
Ik vind Alexis de leukste uit je lijstje, hoewel ik geen grote fan van namen met een x ben. Alexia doet me trouwens denken aan Willem Alexander , die asociatie zou ik liever niet hebben .
Hier omgekeerd, ik ben met deze naam afgekomen en heb mijn vriend kunnen overtuigen, maar de andere vind ik ook mooi... Mijn vriend is trouwens niet zo voor Ziva omwille van ncis... Maar vind het ook zo een stoere naam!
Alexia (lief meisje toch, die van Willem ? ) en Caitlin . Hoewel we hier een Katelynn hebben Ziva vind ik ook wel erg stoer (maar vooral door de NCIS personage) -maar nog moeilijk voor me te zien bij een lief klein baby'tje.
Hmm...zie dat mijn zin niet helemaal lekker loopt!! Moet natuurlijk mooier tussen Jayda en en staan In Spanje (en waarschijnlijk in andere spaanstalige landen ook)is Alexis een jongensnaam.
Heel erg off topic maar toch liever een associatie met Willem-Alexander dan met flip en til van België. Alexia vind ik persoonlijk leuker dan Alexis maar in dit lijstje vind ik Ziva en Caitlin het leukst. Kan alleen niet kiezen welke van die 2 ik nu op nummer 1 zou zetten.
Ziva!! Heel leuk en stoer (en niet door ncis, want dat kijk ik niet). Ik zie het wel voor me bij een klein babytje.