Hallo, Wij zijn nog maar pril zwanger maar zijn al hard na aan het denken over namen. We willen een korte naam 3 of 4 letters. We willen niet een standaard naam die veel voorkomt. Voor een meisje vinden we leuk: Nena, Liz. Voor een jongen vinden we leuk: Sen, Jur. Hebben jullie nog leuke ideeën? Bedankt alvast!!
Ik vind Nena en Liz heel leuk (ons dochtertje heet Lise) en ik vind Jur heel leuk. Sen is niet mijn smaak.
Jongen: - Boi / Boy - Jip - Luk - Cas - Pim - Puk - Tom - Tyl - Tys - Daam - Boas - Gido Meisje: - Aaf - Caro - Fay - Lou - Isa / Iza - Sue - Suze Succes
Bedankt allemaal voor de reacties. Zitten leuke namen tussen. Wij vinden het zelf mooier om de naam gewoon eenvoudig te houden en bv bij Sen vind ik het niet mooi om 2 nn erachter te zetten. Wat vinden jullie daarvan?
persoonlijk vind ik Senn met dubbel n mooier maar het is gewoon smaak verschil Voor een meisje Liv Mae Lot Ize / Ise Sky Puck Voor een jongen Jur Cas Rens Job
Jongen: Ries Joek Joes Tije Krijn Jens Stan Mik Meisje: Fien Nova Ninte June/Lune/Jule Fenne Tisse Tes(s) Nieve Lot