Hallo, We zitten te denken om ons 2e kindje misschien toch te vernoemen naar de grootouders, maar we komen er niet uit. Als het een meisje is, willen we vernoemen naar beide oma's en als het een jongetje is, naar beide opa's. De oma's heten Y.vonne M.artha M.aria en E.sther D.orothea. De opa's heten J.ohan en M.arcel. Maar we willen maar 2 namen geven aan ons kindje. De eerste naam staat al vast, dus de 2e naam moet een combinatie worden van de oma's (voor een meisje) of de opa's (voor een jongen). Iemand creatieve ideeën? Het liefst willen we een naam die ook goed in het Engels werkt.
Y.vonne Mar.tha Maria Es.ther Doro.thea -> Esmay, Maite, Mathea, Maresa, Neria, Doria / Dorys, Dorthe, Maryvonne, Dory-Mae,... Johan Mar.cel -> Eljo, Jim, Joel/Joël, Joram, John-Marc,...
Thnx meiden. Zitten zeker leuke namen tussen! Zoveel meer dan ik zelf had kunnen bedenken. Het is best lastig he? Het liefst zou ik een duidelijke verwijzing hebben, maar ben bang dat het onmogelijk is.
Esra Annedoor Senna Oona Vienna Erin Herma Esmara Yvette Marèns Dorine Dionne Thamar Yasmine Marlon Lejon Anjo Arno / Arne Cean Arjan Nero Marco Noam
Moeilijk hoor, je kan natuurlijk een boel namen verzinnen, maar een echt duidelijke verwijzing vind ik moeilijk bij deze namen. Matylda Maylea Violette
Y.vonne M.artha Maria & E.sther D.orothea Yvessa / Yves Mares / Maressa J.ohan & M.arcel Elan Marjola (maar dan bij een dochter..?)
De oma's heten Y.vonne M.artha M.aria en E.sther D.orothea Esma De opa's heten J.ohan en M.arcel Joël
Oh leuke suggesties zeg! Daar kan ik wat mee. Superbedankt! En mssn is het idd handiger/makkelijker om het om te draaien, en een zoontje naar de oma's te vernoemen en dochter juist naar de opa's