We hebben al een tijdje aan een kindje zitten denken dus de namen zijn zo goed als geboren. De jongensnaam staat eigenlijk al vast maar de naam voor een meisje vind ik eigenlijk erg lastig. Ik heb drie namen die ik erg mooi vind en vraag me af wat jullie mening is. Faye - Spreek uit als Fee Yaël - Spreek uit als Jaa-el (geen djael dus!) Yara - Spreek uit als Jara
Ik vind het allemaal niet mijn smaak. Faye zou ik sowieso niet doen, die naam wordt op zoveel verschillende manieren geschreven! Dat wordt altijd spellen voor je dochter. Yael vind ik ietsje mooier dan Yara, maar die puntjes op de e maken het wel weer lastig om te schrijven...
Ook alledrie niet mijn smaak, maar ik vind Yara het mooist! Al zou ik dat zelf dan eerder als "Jara" schrijven.
Yara! Yael: vind ik echt geen mooie naam en Faye is ook niet mijn smaak. En wat Tord zegt er zijn zoveel spellingen van, dat maakt het er ook niet makkelijker op.
Dank dank! Leuke kritische reacties!! Weer dingen om over na te denken. Dus meer stemmen en meer reacties zijn zeker welkom
Faya vind ik niet zo heel mooi moet ik eerlijk zeggen maar bedankt voor het meedenken! Yara staat aan kop met 46,67%
Het ligt er een beetje aan, zijn julli alletwee van nederlandse afkomst? Dan vind ik Yara leuk Faye vind ik veselijk (sorry) en Yael vind ik een echt een naam voor een donker kindje al weet ik eigenlijk niet waarom?!
Mijn moeder is nederlands, mijn vader komt uit indonesie. Mijn vriend zijn moeder komt uit indonesie en zijn vader van de molukken. Ikzelf ben getint, mijn vriend is wel donker dus het word denk ik een getint kindje En sorry hoef je niet te zeggen hoor haha! Ieders zijn eigen smaak en mening, vind het wel leuk te horen wat mensen er ECHT van vinden.
Faye is de leukste, Yara kan ook prima Ik vind Ayla ook erg leuk (by the way) Yael vind ik meer iets voor een paard (sorry) komt omdat de verzorgpony van ons buurmeisje zo heet!
Yara vind ik het leukst. En in tegenstelling tot de meeste namen, vind ik Yara juist leuker met een Y dan met een J.