Hoi hoi, Wij zijn eruit! Nouja...bijna. Het wordt Fay of Faye. Wat vinden jullie van deze naam? We hadden eerst Mila, vinden jullie fay/faye dan leuker? Wat zouden jullie doen? en waarom?
Vind Mila ook een mooie naam maar ben bang dat deze vrij populair gaat worden. Faye zo gespeld vind ik het mooiste, het staat af en ik vind Fay zo gespeld net Faai.
Faye vind ik veel vriendelijker klinken dan Mila. Faye vind ik zo het leukst, alleen kans dat mensen het als feeje gaan uitspreken. Dat is het nadeel. Gewoon Fay is ook leuk. Wordt ook het meest zo geschreven. leuke naam!
Ik vind Mila weer leuker, Fay vind ik te lieflijk. Ik heb geen voorkeur voor Fay of Faye, ik stem Mila
Zeker een leukere naam dan Mila! Ik kan niet zo goed kiezen tussen deze schrijfwijzen, ik vind Faye mooier en vrouwelijker staan, maar die e voegt toch eigenlijk niets toe dus is Fay weer logischer. Aan mij heb je dus niet zoveel (heb in de poll wel op Faye gestemd)
Faye! We maken het je niet makkelijk he?! Mila valt af voor mij meteen af, maar als jullie het mooi vinden. Gewoon doen.
Fay dat was indertijd ook mijn voorkeur - m'n man vond Faye mooier... Ik vond dan -wat anderen ook al zeggen- dat er 'fee-je' staat. En totaal niet logisch dus. Compromis -waar we eerder niet aan gedacht hadden- is Fae geworden. Ik vind het ook wel beter (voor ons) omdat ik graag de uitspraak 'fee' wil en niet 'feej' . Mila vind ik ook érg leuk. Ook een leuke combinatie. Maar Fay vind ik het leukst. Lief, maar door het korte ook stoer.
Denk dat het toch Faye gaat worden....wij vinden dit ook mooier. Het enige puntje is nog dat de uitspraak logischer is bij Fay. Vinden jullie de naam ook goed bij Senn staan?