Wat vinden jullie van deze naam?? De kans is erg groot dat dat hem wordt, maar krijg het gevoel dat de meningen erg verdeeld zijn, ben gewoon benieuwd. Uitspraak wordt Mielo.
Ik vind het wel een leuke, originele naam. Denk niet dat ik er zelf snel voor zou kiezen, dat is omdat ik niet weet of ik de naam ook leuk vind voor een volwassene, maar dat is misschien gewoon een kwestie van wennen. Ik denk trouwens dat het een jongensnaam is.. of is het voor een meisje? Ik zou zeggen... doen!
ik vind het een super leuke naam als het uitgesproken word als mailo. maar dan niet voor een hollands kindje. uitgesproken als mielo moet ik er een beetje aan wennen, vind het niet lelijk maar ook weer niet super, zeker niet voor een volwassen man. maar uitgesproken als mielo kan het beter voor een hollands kindje dan uitgesproken als mailo vind ik
Ik ken hier 4 honden in de omgeving met de naam Milo.. Vandaar dat ik het meer een hondennaam vind. Maar ja goed, laat je daar niet door weerhouden, want dat zeggen ze ook weleens over de naam van ons zoontje.
Leuke naam maar inderdaad een beetje een honden naam het hondje in de film the mask heet zo :0 Maar als jullie er een goed gevoel bij hebben zeker doen!! Zo is er voor iedere naam wel iets te verzinnen