Wie kan ons helpen aan een jongensnaam? M'n vriend en ik zitten totaal niet op 1 lijn. Keuzes van hem kunnen zijn; Noah (vindt ik meer een meisjesnaam??) Gino Ik vindt Milan en Levi leuk.. Kortom... Iemand een lijstje met jongensnamen? Moet wel bij ons dochtertje Lisa passen.
Ik vind Noah toch meer een jongensnaam eigenlijk... En Gino vind ik persoonlijk wat origineler dan Milan en Levi. Nog wat ideeen: Marlon Vic Ravi Nathan Lennon Cas(per) Reyn Beetje uiteenlopend, maar jullie hebben ook een uiteenlopende smaak gok ik aan de opties te zien
Ik vind zowel Levi als Noah heel mooi. Stond beide op ons lijstje! Hier nog wat verschillende opties: Lisa en Vince/Vinz Lisa en Dex Lisa en Eden (Aiden) Lisa en Kay/Kai Lisa en Faber Lisa en Max Lisa en Joah (spreek je uit als Djoah) Lisa en Mees Lisa en Otis Lisa en Raf Lisa en Vito Lisa en Sil Lisa en Sam Lisa en Tygo Lisa en Bo Lisa en Nino Lisa en Mano Lisa en Liam Lisa en Xavi Lisa en Roan Lisa en Ravi Lisa en Mick Lisa en Jim Lisa en Floris Lisa en Julian Lisa en Dean
Wij hebben een beetje dezelfde smaak denk ik dus wat dacht je van Noam ipv Noah? Of Nolan? Dat zijn wél een echte jongensnamen! Andere namen van onze lijstjes: Fabian of Fabio Giorgio Tobit Tibor Roman Micah Milo of Miró of Myron Luca Xavi Ramon Matteo
Persoonlijk vind ik Noah wat te vrouwelijk voor een jongen en zie ik het eerder als een meisjesnaam (Noa) die wel gaat. Gino vind ik niets voor een blank kindje en in combi met Lisa ook niet zo mooi. Levi vind ik wel ok, maar in combi met Lisa ook niet zo. Milan vind ik dan verreweg de beste optie van jullie mogelijkheden tot nu toe Lisa & .... T(h)om Jorn Sil Luke/Luuk Bram Fedde Mees Daan Sam Roan Ruben Phil Alex Wessel Jens
Noah prachtig! Noa is wel een meisjesnaam zonder de h geschreven. Lisa en Milan vindt ik ook geweldig bij elkaar.
Noah vind ik idd ook een meisjesnaam. Hoor hem veel vaker voor een meisje. Lisa vind ik een 'normale' nederlandse naam. Daarom vind ik Levi er uit jouw rijtje er het beste bij passen. Misschien zijn Hugo, Roan, Tycho, Ruben, Jurre, Timo nog opties?
Dank jullie!!! Heb er al een aantal leuke tussen gezien! Een paar heb ik door geappt naar me vriend. Dus even z'n reactie afwachten. Als er meer ideeën zijn hoor ik dat heel graag!
Kan je laten weten welke je leuk vindt, dan weten wij een beetje op welk spoor je zit en kunnen we beter meedenken!
Liam, mano, xavi, , fabio, Milo, Milan... Vindt ik zelf mooi.. Maar vriendlief niet Hahaha. Kan niet te gedetailleerd een naam zeggen want een hele lieve en nieuwsgierige vriendin zit hier stiekem mee te lezen
Me vriend heeft gister op z'n werk met collega's een beetje zitten sparren maar heb hem nog niet gesproken. Was al gevloerd voordat hij thuis kwam