Nog twijfel hier tussen twee namen. Welke zouden jullie kiezen, en waarom? En in hoeverre is het storend om de tweede naam als roepnaam te hebben, ipv de eerste?
Anne! Leuk lief en stoer. Maud vind ik helemaal niets. Klinkt niet leuk. ' verkeerde' volgorde van namen (roepnaam) vind ik niet storend. Beter andersom dan foute letters bij elkaar.
Eerste naam roepnaam! Anders krijg je vaak problemen met boeken van tickets en zo. Zelf al regelmatig om moeten boeken!!
Ik vind beide namen erg leuk, maar als ik dan toch echt moet kiezen dan ga ik voor Maud. Persoonlijk zou ik altijd de roepnaam als eerste naam doen.
Maud! Vind ik juist stoerder dan Anne en minder voorkomend. In mijn omgeving veel Anne's + nog alle namen waar een Anne voor of achter wordt 'geplakt'.
Anne veel leuker. (Haver) maud .... Ik weet, je schrijft het net anders maar moet er altijd aan denken. Eerste naam als roepnaam doen anders problemen met officiƫle documenten, vliegtickets etc!!
Maud 100% Anne is zo een (vind ik) saaie naam, ik ken er minstens 7. En inderdaad alle combinaties met Anne kun je er ook nog bij optellen. Combinaties met Maud bestaan er volgens mij niet alleen Maude en Maudy
Bij D zou ik voor Anne kiezen. Klinkt iets 'zachter' Maar Maud vind ik ook een prachtige en tijdloze naam!