Ik weet nog niet wat het geslacht is hoor, maar heb al wel heel lang een lijstje met namen. Voor een jongen zijn we er eigenlijk wel uit. (Mits mijn broer de naam niet kiest wiens kindje 4 maanden eerder komt haha). Voor een meisje heb ik al heel lang Lotte in mijn hoofd. Maar hoe meer ik erover denk, hoe meer ik ook weer ga twijfelen. Daarnaast vind ik Nikki heel leuk. Maar ben bang dat het misschien een beetje naar het ordinaire gaat? Of Sofie, maar een collega heeft net een kindje met die naam. Daar zou ik het niet om laten, maar toch vind ik het dan ook niet leuk dat het hetzelfde is. Wat ik nog meer leuk vind zijn Lisa (maar misschien iets te gewoontjes?) en Lilli (te gemaakt dan juist weer?). Lotte en Nikki staan toch wel echt bovenaan. Wat vinden jullie? Of hebben jullie nog andere briljante ingevingen?
Ik vind Lili heel mooi!! Zou het eigenlijk maar met 1 l schrijven... Heeft erg lang op mijn nummer 1 gestaan. Doén!! Maar om 1 of andere reden is het bij ons deze dan toch niet geworden... (zeker niet omdat ik hem niet meer mooi vond hoor!!) Verder vind ik Olivia ook prachtig voor een meisje! Veel succes
Ik vind Lily een hele mooie naam! Wat vind je van Sofia? Is net even anders dan naam bij je collega. Lotte vind ik trouwens ook leuk maar ik vind Lotta nog iets leuker, net iets aparter en eigenwijzer ofzo.
Ik zou de naam van je kind niet laten afhangen van wat wij stemmen Gewoon je hart volgen, en testen door te roepen door het huis dat het eten klaar is of zo.
Nee ik blijf wel bij de schrijfwijzen zoals ik ze opgeschreven heb. Houd toch wel echt van het Nederlandse, dus een Griekse y zal ik niet snel kiezen.
Haha nee natuurlijk laat ik het daar niet van afhangen. Maar stel nou dat er iets heel raars is met een naam of wat dan ook. Dan is het toch fijn om even te peilen. Ik zou er best moeite mee hebben als ik een naam kies waar vervolgens iedereen dan over zegt 'oh euh... apart'. Ik heb zelf een niet zo leuke naam vind ik. Lastig te schrijven en uit te spreken ook. Snap echt niet dat mijn ouders dat gekozen hebben. Voor mijn kindje wil ik dan toch wel echt iets leuks.
Ik snap het helemaal.... Maar toch lijkt het me hilarisch als je nu te pas en te onpas allerlei namen loopt te roepen Komt vast goed, alle namen die je hebt opgeschreven klinken mij volkomen normaal in de oren. En ik heb een lichte voorkeur voor Lotte.
Lotte vind ik wat saai Nikki vind ik erg kinderachtig en is unisex, daar hou ik niet van Sofie vind ik de leukste uit je rijtje Lisa vind ik saai en de klank vind ik niet zo mooi Lili zal altijd gespeld moeten worden, en valt voor mij daarom af.
Ik vind Lotta leuk, Lot ook en wat dacht je van Lise/Lize? Lotte-Sofie? Isa? Nikkie en Lilli vind ik minder leuk, Succes!
Lily vind ik mooi maar ik hou niet van anders gespelde namen dus dat is jammer. Sofie vind ik als Sophie ook mooier en Lotte en Lisa vind ik inderdaad een beetje saai. Nikki vind ik absoluut niet ordinair, meer een meisje dat op hockey zit met Anna en Fleur ofzo Hmm blijf ik toch bij Sofie omdat ik deze spelling niet perse meer als orgineel doen zie.