Hallo, persoonlijk vind ik dit een hele mooie naam (schrijfwijze ben ik nog niet over uit) alleen nu vroeg ik me af, is het niet een naam waar kinderen later op school misschien gaylan oid van gaan maken.. Ik hoor graag jullie mening
Geen idee of kinderen, dat gaan doen. Maar ik was er zelf niet opgekomen om er gaylan van te maken. Zeker niet als het geschreven is met een -K- en je de -y- weglaat. Dan lijkt het op papier helemaal niet op gay Kaelen Kalan
Hier ook een Caylen, en ben nog steeds erg blij met de naam! Ik heb toentertijd ook veel schrijfwijzen voorbij zien komen.
Neejoh dat denk ik niet! Heb zelf een kindje gekend dat zo heette en kwam echt niet in me op. Ik vind het een stoere naam, met schrijfwijze Kaylan of Kaelan. De andere schrijfwijzes vind ik te vrouwelijk
Lijkt me niet een pestnaam. Daarbij: kinderen kunnen overal wel iets geks van maken. Ik vind caylen een leuke naam!
Ik vind Caylan mooi voor een jongen, maar is ook een Turkse meisjes naam die erop lijkt Ceylan betekent dacht ik hert/gazelle
Ik zou wel oppassen met de spelling, voor je het weet wordt het uitgesproken als Kailan. Ik heb een Kailan aversie opgelopen, net als een Dora aversie Dus ik zou dan kiezen voor Caylen.
Hier een Caylan, krijg leuke reacties op zijn naam! Zelfs de oude tangen bij het cb zeggen zijn naam goed heb zelf voor an op het eind gekozen, omdat dat ook weer terug komt in de namen van zijn broer en zus
Wij wilden eerst gaan voor Kahlan voor onze dochter, maar omdat het uitgesproken wordt als 'kelen' en het een naam is die ALTIJD gespeld moet worden (als mensen de naam zien, weten ze het niet uit te spreken, als ze hem horen, niet hoe ze hem moeten schrijven), hebben we uiteindelijk voor Kaylin gekozen. Ik hoef je dus niet te zeggen dat ik het een hele mooie naam vind