Heb een half uur zitten nagelbijten of ik dit topic zou openen of niet. We krijgen er een zoontje bij en ik vind heel veel namen leuk. Mijn man echter schiet zowat alles neer. Zelf komt hij met niks. Ondertussen zie ik bijna scheel van de lijsten met namen en heb al velen geopperd. Maar niks... Tja een paar tot nu toe maar daar heeft hij ook nog geen keuze uit gemaakt. Ik heb er nu zoveel gezien dat ik twijfelde om het topic te starten want wie komt nog met wat nieuws? Maar toch... ergens hoop ik op een zp-lid met DE briljante ingeving!!! Je mag dus een nieuwe naam voordragen maar ook je mening geven over ons lijstje. Ons eerste mannetje heet Levi. Allereerst loop ik al heel lang met de combinatie: Levi en Luuk Maar mijn neefje die ik regelmatig zie heet Lucas...dus twijfel ik...want is het niet teveel hetzelfde? Verder: Tygo vind ik echt heeeeeel leuk (en mijn moeder ook) En Milan vind ik leuk Heb er veel meer maar deze zijn nog 'bespreekbaar' met mijn ongelofelijk moeilijke man whahaha. Oké hij is niet moeilijk maar wel met namen. Ik gooi hem erop en hoop hoop hoop dat iemand hier nog een mooie heeft, of helpt om de knoop door te hakken wb de bestaande namen.
Ik heb ook zo'n man.. alles afschieten maar zelf met iets komen ho maar 😊 Levi, Luuk, Milan en Tygo zijn idd leuk maar je hoort ze wel erg veel. Weet niet of je dat erg vind of juist niet 😉 Justin 😃 Luca Dante Jesse Vince Vigo Mack Eerste is mijn zoontje, de rest willekeurig wat ik wel eens om mij heen hoor 😊
Ik denk dat ik de richting wel weet waarin je zoekt. Bij deze een paar ideeën: Milas, Julian/Julan, Hugo, Liam, Rens, Lars, Noud, Timo, Toby, Xavi, Joas, Stan, Mats, Senn, Quinn, Ravi, Mika, Noah, Ruben.
Levi en Milan vind ik leuk klinken! Misschien help ik je hier nog mee: Ramon Thijs Mirko Parker Rico Yves
Vind je man de namen, die je hebt te apart? Is dit wat Nikai Milo Jetro Nilo Tibo Ronan Iven Jonas Miron Odin Silas Dion Quint Rowin Ylan
Tja, ben vier jaar bezig geweest met de eerste. Toen hadden we Levi al...in de jaren daarna is hij mega populair geworden. Maar goed. Wij hadden hem al 'gereserveerd' hihihi dus toch gebruikt want die hadden we al zolang in ons hoofd. Jesse is in de familie al in gebruik. Vince vind ik ook wel leuk maar miet toch steeds aan Vince Vaughn denken Verder heb ik Vigo ook al voorgedragen aan mn man. Nee. moeilijk he...
Mika! Die is ook erg leuk. Met Silas was ik ook gekomen maar die werd afgeschoten. In ieder geval...Mika ga ik ook eens voorzichtig opperen.
Levi & Mats Juda Aron Joas Jona Boas Kian Abel Noah Roan Kars Seth Ivar Stan Loek Nils Jorg Owen Vic Elja Joel MISSCHIEN ZIT HIER IETS BIJ?
Wat ontzettend herkenbaar. :x (Hier is het geslacht nog niet honderd procent zeker, maar een jongensnaam vind ik erg lastig, dus daar denk ik nu alvast over na. ) Ik zie dat we erg dezelfde smaak hebben, want de drie namen die op mijn lijstje staan (stonden? ), staan in je openingspost. Ik hou je topic in de gaten.
Milan en Tygo zijn beide leuk! Andere ideeen; Levi & Timo Levi & Sven Levi & Bram Levi & Niels Levi & Mart Succes!!
Tygo en Milan passen er allebei goed bij. Milan is wel populair hoor. Andere namen die ik er leuk bij vind: Cas, Max, Aron, Ivan, Owen, Otis, Boaz, Jonah, Joah, Xem, Kai, Enzo, Oscar, Liam, Boris, Quint