Zoals ik in de titel al aangeef... dacht eruit te zijn kwa namen voor een meid (jongen was ik al uit) blijken de initialen mnr te zijn... Voor een jongen zou ik dat wel grappig vinden: mnr MNR M. 😂 Maar voor een meid... mvr MNR M. 😨 Best grappig maar misschien niet voor je hele leven. De tweede en derde naam omwisselen vind ik gewoon niet lekker klinken als ik het hardop zeg. Misschien moet ik de derde naam (die ik al bij de twee kids hiervoor paraat had voor een meid) toch laten afvallen... Pfffff misschien ben ik wel gewoon een jongens mama: heb nooit zo een problemen met die namen 😉
Ik heb het even gegoogled. Mnr is (in Nederland) officieel geen afkorting voor meneer. Als er een afkorting wordt gebruikt, dan gebruikt men in NL vaak Dhr. In België schijnt mnr wel vaker te worden gebruikt. (Mevrouw wordt officieel afgekort als Mevr. en niet als mvr.) Dus.. ik zou de namen gewoon houden zoals jij het mooi vindt
Ik zie het probleem niet, prima voorletters. Soms wordt de eerste naam voluit geschreven en de 2 andere voorletters erachter.
Gewoon doen, zeker als ik lees dat je deze derde naam al zo lang hebt klaarliggen: laat je niet tegenhouden door zoiets kleins Althans, ik struikel er niet over.
Ik zou t gewoon doen hoor! Zeker omdat er altijd "Dhr." staat of anders "meneer" voluit. MNR zou ik lezen als normale initialen
Hihihi ik gebruikte mnr altijd als afkorting voor meneer... ff gegoogled: blijk ik het bijna mijn hele leven al fout te doen (tja dyslectisch). Gelukkig nooit bij officiële brieven gebruikt 😆 Mooi dan kan ook de derde naam blijven staan!
Ik snap het probleem en vind het niet zo handig. Voor een jongen hadden wij voorletters m.w. Expres maar niet gedaan.
Meestal woorden initialen geschreven als hoofdletters met punten ertussen. Mevr. M.N.R. ziet er helemaal niet gek uit vind ik.
Ik zou het ook gewoon doen. Ik zag er niets gels aan en nu na het verder kezen in het topic zie ik het probleem nog niet. Want dat wordt zo niet (meer) gebruikt. Geen probleem dus...!