Nog steeds opzoek naar een leuke meisjes naam naast Lucas. Willen wel graag een naam met een Y erin, hoeft niet beginnend te zijn en liefst niet eindigend op een klinker (beslist geen a). Ook jongensnamen zijn welkom Zoals Jayden vind ik heel mooi, maar vriendlief niet
Misschien deze website iets. Omdat je aangaf Jayden mooi te vinden een amerikaanse website en de selectie met een "y" erin: klik Vind de namen daar wel snel te engels naast Lucas... Misschien leuk naast Lucas: Quinty Sylvie
Moeilijk, de naam Jayden (voor een jongen) vind ik zo'n heel ander soort naam dan Lucas. Mag het wel eindigen met -y- ? Mynouck Yanouk Sayèn - Siyèn Viyèn Noalynn Emmylou Gwendolyn Madelynn Odalys Jamilynn Yanou Verelynn Mylon Faylinn Jordyn Marilys Ryann Yaren Ismay Myron Jocelyn Gallyon Maelynn Yljen Mandalynn jongensnamen moet ik nog even zoeken
Bedankt meiden! Wij vinden namen mooi die ook in het Engels uitgesproken kunnen worden. Jayden vinden wij een mooie naam, maar dan idd niet bij Lucas, dan inplaats van.
Hier staat op de lijst: Meisje: Novaly (favoriet mama) Léyana Yenthe Julycia (favoriet van papa) Dayén Djoya Faylinn Jayda Nayemi Jadey Yalena Leyna Mexy Lyva Janyce Caylin Noraly Jessey Nailey Neavy Jayen Lizzy Jongen: Livay Dayson Calvyn Devyan Rayo Mylan Caylen Sylvan Yenoah (favoriet mama) Jayen Riley (favoriet papa)