Hoihoi! Mijn vriend en ik zijn er al heeeel lang over uit dat onze dochter de naam R.omé.e gaat krijgen. Nu heb ik al een dochter uit een eerdere relatie die ook 2 namen heeft. Wij vinden het dus erg raar als onze dochter geen 2e naam krijgt. Het probleem is alleen dat wij totaal geen inspiratie hebben. De achternaam begint ook met een R en bestaat uit 1 lettergreep. De 2e naam moet dus uit meerdere (minimaal 2) lettergrepen bestaan anders vind ik het niet klinken. Kom maar op met ideeën.
Romée Michelle Romée Sophie Romee Nina Romée Kayleigh Romée Milou Romée Julia Romée Ylena Romée Quincy Romée Isabel Romée Lauren Romée Vivian Romée Celine Romée Amelie Romée Danique
Ik vind heel veel namen er bij passen eigenlijk. Waar ik aan moet denken; R.omée Isabel, R.omée Isabelle R.omée Charlotte R.omée Feline R.omée Jasmijn R.omée Julia R.omée Lauren R.omée Milou R.omée Olivia R.omée Juliëtte R.omée Louise R.omée Veerle R.omée Vera
R.omée Céline R.omée Charlotte R.omée Deliah R.omée Feline R.omée Florine R.omée Julia R.omée Lilian R.omée Liselot R.omée Louise R.omée Marente R.omée Marinte R.omée Sophia R.omée Theresa R.omée Valerie R.omée Willemijn
Amelie Felicia Alyssa Alana Candice Milena Moise Amarant Deveny Dionne Selena Sharona Shannon Elodie Ashlyn Jamilla Noemi Emily Helene Jelena Jezebel Dilara Chiara Madelyn