Hallo dames, Met de 20 weken echo de bevestiging gehad dat we een meisje verwachten. Super blij mee alleen nu een namen dilemma. Met de zwangerschap van mijn zoontje hadden we deze meisjesnaam ook al alleen twijfel ik nu heel erg. We hebben als naam voor een meisje T.ess of Z.oe. Welke vinden jullie leuker en hebben jullie misschien nog andere suggesties. Wel korte namen onze eigen namen en van onze zoon zijn ook kort namelijk. Kom maar op met de suggesties!
Ik vind beide namen erg mooi! Verder misschien nog: Amé, Amy, Dana, Dané, Esra, Evi, Febe, Inthe, Irsa, Ivy, Jade, Jolé, Juna, Leah, Lena, Liv, Loïs, Luna, Mara, Mea, Mila, Niké, Noé, Noor, Pia, Pippa, Roïs, Sara, Suze, Tara, Tove, Vera, Yara, Zara, Ziva, Zola
Tess! Superleuk Anders misschien Jill Cloë Noa Kim Roos Ise Isa Loïs Fien Viénn Lot Suus Jet Joy Liz Liv
Tess, hoewel ik er niet kapot van ben. Het klinkt als afkorting van Tessa... Maar Zoe vind ik helemaal niets. Het klinkt lomp en de uitspraak kan voor verwarring zorgen.
Tess vind ik wat kattig klinken.. Dus dan liever Zoë. Anders misschien; Mila Eva Luka Nina Niene Emma Lieke Nova
Wat fijn om te lezen wat sommige mensen van associatie hebben bij een naam. Dat laat je gelijk anders kijken! Verder staat er ook zeker wat tussen wat ik leuk vind alleen mijn man niet. Nog meer suggesties zijn welkom!
Ik vind Tess het leukst van de 2. Ik ken een hond die Zoe heet dus tja. Dochter van een kennis heet Tessel. Maar ik moet dan automatisch aan een waddeneiland denken ... Ik vind ZeeVanNamen.nl: De mooiste meisjesnamen en jongensnamen voor jouw baby. Kies uit meer dan 24.000 namen. een erg leuke website!
Tess vind ik niet mooi, klinkt alsof je tessa afkort. Zoë vind ik erg leuk. Misschien nog: Maud Britt Noa Eva Lot Roos Fay Quinn Loïs
Tess ! Of Lena Noe Elin Livia Lieve Estee Cleo Cela Lynn Beau Celia Jenna Kyra Jura Yazz Eden Jill Romy Dewi Sadie Lara Ivy Yara Norah Mare Amber Ashley June Amy JAde Lexi Lacey Fem Eve Indy Joan Nina Tara Do Liz Lana Sue Rox
Zoë. En de suggesties die ik anders in mijn hoofd had, zijn al genoemd. Offtopic: Wat leuk Flowertje dat jullie weer zwanger zijn. Geniet ervan!
Fleur Gwen Gail Gina Maud Sanne Vieve Caro Katy Evie Lisa Amel Lily Madee Jodie May Meg Dawn Julie Brynn Jana Kenzi Chloe Xenna Kelly Macey Zara Erin Nomi Nola Inez Febe Feliz