Hoi, We waren er al even uit.. Sep & Aron ☺ Alleen mijn man is gaan twijfelen aan de naam Sep. Nu dus opnieuw opzoek naar een naam die past bij Aron.
Aron en Boaz Of: Dion, Duco, Hugo, Ivar, Jari, Joas, Joël, Kobe, Levi, Luca, Mika, Milo, Odin, Olaf, Otis, Ravi, Revi, Roan, Timo, Vigo
Aron & Bram Aron & Luuk Aron & Gijs Aron & Jens Aron & Rein Aron & Bas Aron & Rens Aron & Teun Aron & Brent Aron & Brett Aron & Frank Aron & Vince Aron & Noud
Thijn en Aron Vince en Aron Bas en Aron Niek en Aron Ruben en Aron Tamas en Aron Seth en Aron Thijs en Aron Ezra en Aron Noah en Aron Levi en Aron Jesse en Aron
Zef vind ik ook super! Ivar ook wel. Fedor en Mees moet ik zelf nog aan denken. Al staat Mees heel hoog in de toplijst . Verder veel namen die leuk zijn maar helaas neefjes of zonen van vrienden al zo heten.. zoals: Seth, Ruben, Quinten, Niek, Levi, Luca, Tobias. En nog even een andere naam, vind m'n man niks nadat ik het 1 keer zei maar kan het nog eens proberen Tobe en zouden jullie het dan uitspreken als Toobee of kort Toobe?
Als Toobe. Mees: ik zat pas help mn man is klusser te kijken. Daarin kwam een hele boze grote man voor die Mees heette. Zn vrouw wilde hem kalmeren en riep steeds zn naam. Klonk zo kinderlijk bij zo n grote man. Bij een jochie heel schattig. Maar een volwassene?.....