Eva, de andere namen vind ik allemaal net-niet namen. En hoe wil je dat Yune en Sare worden uitgesproken? Op zijn Amerikaans? Als June en are met een S? Wel leuk zijn Mare, Sara, Juna en Esra.
Papa heeft een klein beetje een tintje. Maar dat zegt nog niet alles over hoe het kindje eruit gaat zien. We hebben hier op dit moment 3 verschillende kleurtjes rondlopen; van blond met blauwe ogen tot donker met groene ogen
Sare en Yune/June allebei op zn Nederlands. Van jouw suggesties vind ik alleen Sara leuk, maar veeeel te populair. Bij mijn oudste dochter in de klas zitten er 3 en verder ken ik er in onze directe omgeving ook nog 4...
Als je andere meiden alle 3 een naam hebben met 4 letters zou ik daar nu weer voor kiezen. Ik vind Mare echt heel erg mooi. Wij willen, ook zwanger van een meisje, persé een naam die minder dan 25x per jaar wordt gegeven. Anders was dit zeker een kanshebber geweest! Zie bij teruglezen dat die niet in het lijstje staat
Lastig, want ik vind bij de meeste namen net iets anders mooier... Evy - Evi Yune - June of Yuna Esri - Esra Sare - Saar of Sara of Mare Eva vind ik een prima naam, maar wel heel standaard.
Thnx iedereen voor de reacties. Sare hadden we de meeste twijfels bij en schrappen we. Eva staat bij mij op nummer 1, maar manlief is nog niet erg overtuigd. Ik vind het alleen jammer dat het niet met 4 letters is, maar zou het daar niet voor laten. Ik denk dat Eva en June/Yune de meeste kans maken. Mare ben ik niet zo erg van. Mochten er nog suggesties voor 4 letter namen zijn dan hoor ik het graag! Het mag een naam zijn die niet heel vaak voorkomt, maar ook niet dat je denkt huh, nooit van gehoord.
Oeh, suggesties geven, altijd leuk! Aiko, Aimy, Alix, Amée, Amèl, Cara, Cleo, Dané, Dani, Else, Elva, Erin, Febe, Hebe, Hila, Ilou, Ilva, Imme, Ines, Irsa, Jade, Jolé, Joya, Juna, Juno, Kaya, Lana, Leia, Lena, Lina, Loïs, Lora, Lore, Lune, Luza, Maja, Mali, Maxe, Meie, Mona, Nadi, Nena, Nika, Niké, Nola, Nona, Nori, Nuri, Olga, Orla, Rava, Reva, Rica, Riva, Roxy, Roza, Runa, Rune, Saël, Sela, Sera, Sora, Suze, Tove, Vere, Zara, Ziva, Zola
Ayla, Elke, Enna, Faja, Fara, Faye, Ilva, Ilya, Inoa, Isla, Isra, Jodi, Jona, Jula, Kate, Kira/Kyra, Leah, Lela, Lian, Lila, Lise/Lize, Liva, Neva, Novi, Reva, Reza, Riva, Romé, Suus, Tara, Zoey
Thnx voor de suggesties! Neva en Amée ga ik voorleggen. Twee van onze drie meiden zijn ook als suggestie genoemd zie ik
Evy blijf ik als één van de weinige namen die toch best vaak gegeven wordt, nog steeds mooi vinden. June vind ik ook erg mooi, maar Yune totaal niet. Sare, daar moet ik even aan wennen maar niet verkeerd! Esri, nee, te turks (niet mijn smaak) Eva, too much top 10 (niet mijn smaak)
Thnx voor de tips iedereen! Op ons lijstje staan nu: Eva June Amée En ik kwam laatst nog ergens de naam Eliv (spreek uit elief) tegen. Die blijft ook nog wel een beetje in mn hoofd rond spoken...