Wij zijn nog steeds niet uit over een naam voor onze tweede dochter. Sara vond ik erg leuk maar toen mijn man er eindelijk aan toe gaf was ik er toch wat minder enthousiast over. Mijn man was er dus al nooit zo enthousiast over dus deze naam valt sowieso af. Beide vinden we Lana een leuke naam maar dan is er toch weer een twijfel, past het bij de naam van onze dochter? wat vind de omgeving ervan etc? Onze dochter heet trouwens Julia.
Bedankt voor jullie reacties. Sophie vind ik ook super maar dat is dan ook de tweede naam van onze eerste dochter.
Sinds iemand me erop wees wat je ziet als je Lana achterstevoren schrijft vind ik t niks meer . Mischien Tara of Yara? Linde Lise Britt Vieve Romeé
Julia Sara & Sophie vind ik klassieke namen. Lana vind ik totaal niet in die richting maar goed hoeft niet uit te maken je moet kiezen waar je je goed bij voelt. Misschien nog een idee: Julia & Emily Julia & Nina Julia & Tessa Julia & Elise Julia & Lotte Julia & Ella Julia & Anna
Ik vind Lana wat hard en “Slavisch” Julia is veel zachter en ronder van klank. Sara vind ik veel mooier. Ik snap je dilemma mbt de 2e naam nu gebruiken als eerste naam, heb precies hetzelfde... 2e naam (geen roepnaam) zou ik t liefste nu als voornaam geven..
Haha onze dochter zou ook eerst Lana gaan heten, maar toen las ik idd ook van een meisje dat zo heette en dat ze in de klas vaak namen omdraaiden..en ze dit zelf niet leuk vond. Ik kon dat niet meer loslaten en we hebben onze dochter Lara genoemd.
Lana vindt ik echt een zeurnaam sorry En idd wat sommigen zeggen... Lana andersom draaien en ik vindt het helemaal niets meer. Bij Julia vindt ik de volgende namen wel mooi: Tess Eva Laura / Laurie Maar ook Sara vindt ik super mooi
Ja Sarah is prachtig. Net als Julia Misschien nog Norah, Olivia, Isabelle, Charlotte, Loïs, Sophia, Eva