We komen maar niet uit de naam. Alles zit zegmaar tegen. Alle namen die ik leuk vind, zijn al vergeven in de familie zoals Lynn en Romée. Ik vind dus niks leuk behalve de naam Siënna blijft nog over. Maar nu lees ik dat veel mensen de naam ordinair vinden? Ik vind de klank gewoon erg mooi. Hebben jullie nog ideeen? Ik spit heel wat lijsten af maar vind gewoon niks leuk. Indy vind ik ook nog wel mooi maar voelt niet als DE naam. Ons zoontje heet J.ayson.
Siënna associeer ik ook met een volkse naam. Ik kom uit een volkswijk en ik ken veel Siënnas, alhoewel wat anders geschreven. Wat vind je van de naam Viënna? Het is een zeer zeldzame naam, lijkt er tegelijkertijd heel erg op. Beetje dezelfde klank.
Als jullie de naam Sienna mooi vinden, maakt het toch niet uit dat iemand anders hem misschien als ordinair bestempeld?? Ik zou er ook niet voor kiezen, maar zo heeft ieder zijn eigen smaak. Gewoon gaan voor wat je zelf mooi vindt! En het past zeker bij J.ayson.
Vind Sienna inderdaad ordinair. Maar dat vind ik ook van Jayson, dus vind ze echt perfect bij elkaar passen. Ieder z’n smaak toch
Ik vind hem ook wat ordinair maar past goed bij Jayson. Als jullie hem mooi vinden is het goed toch? Ieder z'n ding.
Mee eens. Als jullie Siënna leuk vinden, vooral doen Of toch nog wat anders: April, Beau, Yaël, Vajèn, Mia, Jasmine, Amber, Ziva
Siënna vind ik niet ordinair hoor. De naam van je zoontje wél (sorry). Maar past prima bij elkaar Indy vind ik heel erg mooi! Alleen doet me wel altijd denken aan Indiana Jones
Het past bij je zoontje. Het zou niet mijn smaak zijn maar dat is voor jou niet belangrijk! Andere namen zijner soortgelijke klank zijn bv Viënna Fenna
Ik ben neutraal over de naam Siënna. Het past goed bij Jayson. Misschien vind je dit ook leuk: Kyra/Kyara Naomi Britt(e) Demi/Dewi Senna Quinty Megan Ivana Sascha/Sasja Alisha Cailyn Nova Liv Amu Zoë Nikki Tara/Yara Bo Vieve
Mila Lexi Meghan Dani of toch.. Siënna! Leuk hoor! Onder accociaties van mensen kom je toch niet uit dus volg jullie eigen smaak zou ik zeggen. Succes!
Ik ken een heel net meisje Siënna. Niks ordinairs aan. Snap wel de associatie, maar wat hierboven al is gezegd: ieder zijn eigen mening! Mijn eigen naam behoort ook tot de tokkie namen, maar ben verreweg van tokkie.. gewoon die naam kiezen
Ik vind het wel oké hoor! Je zou ook nog aan Senna kunnen denken? Of zoals gezegd Vienna. Wat vind je van Noëlle?
Ik vind J.ayson en Sienna erg leuk samen! Ook het eerder genoemde Vienna vind ik prachtig! Eventueel: Alexis, Alyssa, Bodine, Carice, Donna, Emily, Hailey, Ilayza, Mariël, Marley, Pippa, Quinty, Roxanne, Stacey, Willow
Bedankt voor jullie mening dames. Oohhh man man... eerst vond mn man hem leuk en nu ineens niet meer..weer opnieuw zoeken dus. Echt vervelend van mezelf dat ik maar weinig leuk vind. Namen hierboven helaas ook niet erg een succes.. Senna vind ik nog wel leuk maar ik vind dat meer een hondennaam haha. Ik zag nog de naam Alissa voorbij komen. Die vind ik wel mooi en mn man ook wel. Weer opnieuw brainstormen dus pfff.. lief dat jullie meedenken.
Ahhhh vervelend zeg als één van de twee een naam ineens niks meer vindt... Wat voor soort namen vind je man normaal gesproken leuk?